مورتال کامبت جدید برای گوشی‌همراه منتشر شد

Untitled-1.jpg

تنها یک ماه از زمان انتشار Mortal Kombat 1 می‌گذرد و در حالی که بحث آن همچنان داغ است، شرکت وارنر بروس یک نسخه موبایلی از دنیای مورتال کامبت را برای گوشی‌های‌همراه منتشر کرده است.

بازی جدید دنیای مورتال کامبت با نام Mortal Kombat: Onslaught، یک بازی نقش‌آفرینی مخصوص دستگاه‌های موبایلی است که همراه با یک داستان خاص، در دسترس دوست‌داران این جهان قرار گرفته است.

در این بازی، چند مبارز را به عنوان کاراکترهای خود انتخاب می‌کنید و به جنگ چند کاراکتر دیگر از دنیای مورتال کامبت می‌روید. مبارزات به صورت خودکار انجام می‌شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب لول‌ها و قابلیت‌های مبارز خود در زمان مناسب است. قابلیت Fatalities نیز در این بازی وجود دارد. تیزر رسمی این بازی را در یوتیوب مشاهده کنید.

یک حالت داستانی برای این بازی وجود دارد که در آن شخصیت Shinnok دشمن اصلی بازی است و شخصیت‌های دنیای مورتال کامبت مانند Liu Kang، Kung Lao، Sub-Zero و دیگر کاراکترهای قدیمی این بازی در مقابل شخصیت‌های شرور مانند Shang Tsung، Kano و Shao Kahn قرار می‌گیرند. طراحی شخصیت‌های این بازی همانند طراحی آن‌ها در بازی Mortal Kombat 11 است.

همانند نسخه کنسول این بازی، ورژن موبایلی ساخته شده نیز شامل حالت‌های مختلفی است. Boss Tower، Chasm mode و یک میدان مسابقه برای مبارزه با دیگر پلیرها به صورت آنلاین PvP وجود دارد.

Mortal-Kombat-Onslaught-roles-class-and-affinities-2-1-1024x473-1.jpg
-

این بازی توسط شرکت اصلی سری مورتال کامبت، یعنی NetherRealm ساخته شده است. اد بون، مدیر استودیو NetherRealm، به جذابیت‌های این بازی اشاره کرد و گفته است که این بازی یک سطح جدید از عنوان استراتژی است و گیم‌پلی آن با دیگر بازی‌های این سبک تفاوت دارد.

در حال حاضر شرکت NetherRealm، یکی از پرکارترین شرکت‌های بازی‌سازی است. مدت زیادی از انتشار مورتال کامبت 1 و این شرکت علاوه بر پشتیبانی از این بازی، به فکر انتشار هر چه زودتر شخصیت‌های دی ال سی نیز است؛ همچنین نسخه دوم فیلم Mortal Kombat در دست ساخت است. از طرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی مورتال کامبت 1 به دلیل گرافیک پایین و مشکلات زیاد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به گفته اد بون، قرار است این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.

بازی جدید مورتال کامبت، به صورت رایگان در اپ‌استور و گوگل‌پلی منتشر شده است و می‌توانید هم‌‎اکنون به تجربه آن بپردازید. نظرات خود را راجع به کیفیت این بازی با ما درمیان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر