شخصیت‌های بازی و خونریزی فراوان در تیزر تازه Mortal Kombat 1

Untitled-1.jpg

بازی «مورتال کمبت ۱» در تاریخ ۱۹ سپتامبر برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و همچنین نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در چند ماه گذشته، ما تعدادی تریلر مختلف دریافت کرده‌ایم، از جمله تریلری که نحوه بازی با سیستم کمبو و فتالیتی‌های بازی را نشان می‌دهد. این بازی در ماه مه امسال، بعد از لیک شدن، به صورت رسمی معرفی شد.

اد بون، سازنده سری مورتال کامبت، درباره این بازی گفت: مورتال کمبت ۱ نقطه شروعی جدید برای این مجموعه بازی است و ما بیش از هر وقت برای به اشتراک‌ گذاری داستان اصلی و نگاه تازه‌ای به شخصیت‌های کلاسیک با هوادارانمان هیجان‌زده هستیم. او افزود: "همچنین سیستم کامیو فایتر (قابلیت تیم شدن دوتا از شخصیت‌ها در یک مبارزه) خود را معرفی می‌کنیم که یک لیست منحصر به فرد از شخصیت‌های همراه را به بازی اضافه می‌کند و ما با اشتیاق منتظر نمایش این ویژگی و عناصر جدید دیگر بازی هستیم.

دیوید حداد، رئیس شرکت وارنر بروس گیمز، گفت: "با مورتال کمبت ۱، ما یک دنیای جدید را به این مجموعه افسانه‌ای معرفی می‌کنیم که بیش از ۳۰ سال است که بازیکنان را مجذوب کرده و همچنان خود را به‌روز می‌کند. تیم بااستعداد استودیوی نترریلم نیز به روش‌های جسورانه‌ای بازی را به جلو برده و باور داریم که مورتال کمبت ۱ توانایی جلب بازیکنان جدید را دارد و همچنان هواداران اصلی خود را نیز شگفت‌زده خواهد کرد.

از دیگر شخصیت‌های بازی می‌توان به لیو کانگ، اسکورپیون، ساب زیرو، رایدن، کونگ لائو، کیتانا، میلینا، شانگ سونگ، جانی کیج و ... اشاره کرد. ژان کلود ون دام در بازی به عنوان اسکین جایگزین برای شخصیت جانی کیج حضور خواهد داشت؛ همچنین مگان فاکس در این بازی نقش نیتارا را بازی خواهد کرد.

مورتال کمبت 1 در تاریخ ۱۴ سپتامبر برای کسانی که دسترسی زودهنگام از نسخه Premium دارند منتشر می‌شود، و در تاریخ ۱۹ سپتامبر برای سایرین قابل دسترسی خواهد بود. همچنین مانند بازی‌های قبلی از این سری، شانگ تسونگ به عنوان یک بونوس برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند عرضه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر