استقبال بی‌نظیر از اثر سولزلایک پینوکیو؛ دمو بازی Lies of P بیش از یک میلیون بار دانلود شد

لاتتتتتتتتتتتت.jpg

عنوان جدید بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P)، توسط استودیو "راند 8" (Round 8 Studios)، در ماه سپتامبر امسال برای کاربران منتشر خواهد شد. اخیراً، این استودیو اعلام کرده است که دموی بازی بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

دمو رایگان بازی سولزلایک "دروغ‌های پی" (Lies of P) در هفته گذشته منتشر شد و به نظر می‌رسد تعداد زیادی از افراد برای تجربه این بازی هیجان‌زده شده‌اند. استودیو بازی‌سازی "راند 8" (Round 8 Studios) و ناشر "نئویز" (Neowiz) اعلام کرده‌اند که دموی بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) بیش از یک میلیون بار بر روی تمامی پلتفرم‌ها دانلود شده است:

دموی بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) به میزان یک میلیون بار دانلود شده است و ما خوشحالیم که این همه میهمان جدید را به خوبی پذیرایی کرده‌ایم!

lies-of-p-infohub_6192868.jpg.webp
-

تا چه زمانی می‌توان دموی بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) را دریافت کرد؟

لطفاً توجه داشته باشید که مهلت دریافت دموی این بازی تا تاریخ 27 ژوئن (6 تیر 1402) خواهد بود؛ بنابراین، اگر علاقه‌مند به این عنوان سولزلایک هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید. سبک و گیم پلی بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) بسیار تحت تأثیر بازی‌های استودیو فروم‌سافتویر (FromSoftware) قرار گرفته است و منبع اصلی الهام بردن از بازی "بلادبورن" (Bloodborne) می‌باشد.

علاوه بر این، بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) در تاریخ 19 سپتامبر 2023 (28 شهریور 1402) برای پلتفرم‌های "پلی استیشن 4" (PlayStation 4)، "پلی استیشن 5" (PlayStation 5)، "ایکس باکس وان" (Xbox One)، "ایکس باکس سری ایکس/اس" (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) منتشر خواهد شد. این بیان می‌شود که بازی "دروغ‌های پی" (Lies of P) تاحدودی الهام از رمان ایتالیایی "ماجراهای پینوکیو" به قلم کارلو کولودی گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر