بازی Assassins Creed Mirage در راه آیفون 15

Untitled-1.jpg

شب گذشته، شرکت اپل طی رویدادی از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی آیفون 15 و آیفون 15 پرو رونمایی کرد و اعلام داشت که این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک چندتا از جدیدترین و بهترین بازی‌های کامپیوتر و کنسول را برای این مدل از گوشی‌ها منتشر کند.

بنابر گزارش این شرکت، بازی‌های Resident Evil 4 remake، Resident Evil Village و چند بازی AAA دیگر، اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 برای گوشی‌های آیفون عرضه می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage که در ماه آینده برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود، در اوایل سال ۲۰۲۴ به آیفون ۱۵ راه پیدا می‌کند، همچنین بازی دیگری از یوبی‌سافت به نام The Division Resurgence نیز در همین تاریخ برای آیفون ۱۵ پرو عرضه می‌شود.

اپل اعلام کرد: آیفون ۱۵ پرو به دلیل استفاده از تراشه A17 Pro، بهبود عملکرد اساسی‌ای کسب کرده است. همچنین با یک واحد پردازش گرافیکی ۶ هسته‌ای جدید و یک موتور تقویت شده، این گوشی به یک دستگاه بازی بسیار قدرتمند تبدیل می‌شود که امکان ارائه گرافیک با کیفیت بالا و جذابی را که تا به حال نظیر آن را در یک گوشی هوشمند ندیده بودیم، فراهم می‌کند.

Sribalan Santhanam، معاون گروه مهندسی سیلیکون اپل، گفت: ما ویژگی‌های تازه‌ای به GPU اضافه کرده‌ایم، از جمله mesh shading، که به بازی‌ها اجازه می‌دهد محیط‌های بازی در عین حالی که جزئیات بالا دارند، انرژی کمتری مصرف کند. و برای اولین بار، قابلیت ray-tracing سخت‌افزاری را اضاف کردیم که بالاترین سرعت و عملکردray-tracing بین تمام گوشی هوشمندی را داراست.

مدیر بازاریابی اپل، گرگ جوزویاک، همچنین افزود: این ارتقاء عملکرد، امکان تجربه بازی‌هایی را برای آیفون ۱۵ پرو فراهم می‌کند که پیش‌تر فقط بر روی کنسول‌های بازی، کامپیوترها یا سیستم عامل مک در دسترس بودند. وی افزود: این بار اولین بار است که نسخه کنسول بازی Assassin’s Creed بر روی یک گوشی هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد.

تمام مدل‌های آیفون جدید، قابل سفارش پیش‌فروش از تاریخ ۱۵ سپتامبر خواهند بود و در تاریخ ۲۲ سپتامبر عرضه رسمی خواهند شد.

آیفون ۱۵ با قیمت ۷۹۹ دلار، آیفون ۱۵ پرو با قیمت از ۹۹۹ دلار، و آیفون ۱۵ پرو مکس با قیمت از ۱۱۹۹ دلار در دسترس خواهند بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر