رویداد بزرگ اپل 2023 و معرفی آیفون 15 اپل واچ 9 ایرپاد اولترا

hngkjh.jpg

شرکت اپل هر سال با یک رویداد بزرگ محصولات و نوآورانه‌ جدید خود را در دنیای فناوری و اطلاعات به نمایش می‌گذارد.

در سال 2023، اپل محصولات جدید و جذابی را به علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد. این محصولات شامل سری آیفون 15، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

این رویداد با نام Wonderlust در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) بصورت زنده برگزار خواهد شد و شما می‌توانید در فیسیت ببیننده این رویداد انلاین باشید.

سری جدید آیفون 15

سری جدید آیفون 15 دارای چهار مدل مختلف است: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس. این گوشی‌ها با عملکرد قدرتمند، طراحی زیبا و جذاب، و دوربین‌های بهبود یافته به بازار عرضه خواهند شد. مدل آیفون 15 پرو دارای لنز دوربین منحصر به‌فرد تله‌فوتو و اولترا واید است که تغییرات خوبی را به رخ رقبا خواهد کشید. همچنین مدل آیفون 15 پرو مکس توانایی آپدیت قابل توجه‌ای در سخت‌افزار زوم خواهد داشت.

قرار است که سری آیفون 15 با جنس بدنه منحصربه‌فردی برای هر کدام از اعضا راهی بازار شود. طراحی مدل‌های استاندارد از جنس آلومینیوم و شیشه است، در حالی که مدل آیفون پرو دارای روکش براق تیتانیوم است که آن را سبک‌تر و با دوام‌تر می‌سازد.

تمام مدل‌های سری جدید آیفون با شارژر USB-C مجهز شده‌اند و انتقال داده‌ها با سرعتی بیشتر در مدل‌های پرو قابل روئیت خواهد بود. همچنین شایعاتی درباره بهبود عمر باتری سری جدید آیفون 15 پرو و استفاده از چیپ A17 وجود دارد.

ساعت‌های هوشمند اپل

در قسمت ساعت هوشمند اپل، انتظار می‌رود که اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا نسل 2 بهبودهایی در سرعت و عملکرد داشته باشند. بند اپل واچ اولترا دارای قابلیت مکان‌یابی نیز می‌باشد.

ایرپاد اولترا اپل

ایرپاد اولترا اپل نیز به بهبود کیفیت صدا و مکالمه می‌پردازد و ویژگی‌های مرتبط با سلامت انسان مانند اندازه‌گیری دمای بدن و تست شنوایی به آن اضافه خواهد شد.

همچنین در رویداد اپل سال 2023، معرفی محصولات دیگری همچون آیپد جدید و به‌روزرسانی‌هایی برای سیستم‌عامل‌های اپل نیز پیش‌بینی می‌شود. این محصولات جدید احتمالاً تجربه کاربری بهتری را برای علاقه‌مندان به تکنولوژی ایجاد خواهند کرد. با اطلاعاتی که ارائه شده است، منتظر معرفی این محصولات جذاب از اپل در رویداد سال 2023 باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: hindustantimes


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر