احتمال انتشار Assassin’s Creed Codename Red در اوایل 2024

Assassin’s Creed Codename Red.JPG

کمتر از یک ماه با عرضه رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage فاصله داریم؛ با این حال شرکت Ubisoft در حال توسعه قسمت بعدی از این سری بازی است. بازیAssassins Creed red در کشور ژاپن قرار گرفته است و شما بالاخره در سری بازی های Assassins Creed می‌توانید حس و حال ژاپن دوران فئودال را تجربه کنید.

در مقاله‌ای که از تام هندرسون در سایت Insider Gaming منتشر شده است، بعضی از ویژگی‌ها و انتظاراتی که باید از بازی داشته باشیم بیان شده. در این بازی شما می‌توانید از بین دو شخصیت قابل بازی، کنترل یکی از شخصیت ها را برعهده بگیرید. یک سامورایی مرد که از پناهندگان آفریقایی در ژاپن است یا یک زن شینوبی که هر دو کاراکتر قابلیت‌ها و سلاح های مخصوص به خود را دارند.

همچنین هندرسون اعلام کرد که مکانیک مخفی کاری این بازی از فرنچایز محبوب این شرکت یعنی اسپلینتر سل قرض گرفته شده. به عنوان مثال شما در این بازی امکان مخفی شدن در سایه‌ها برای فرار کردن از دشمنان یا خاموش کردن مشعل‌ها برای ایجاد یک محیط تاریک را دارا هستید؛ همچنین می‌توانید جسد دشمنان را نیز مخفی کنید.

شما در این بازی قابلیت خراب کردن محیط را نیز دارید. در حالی که میزان خرابی و نحوه انجام دادن آن به طور کامل مشخص نشده است اما اعلام شده است که بازیکنان می‌توانند تمام وسایلی که در دنیای واقعی قابل نابودی هست، به همراه ابزار مناسب این کار در بازی خراب کنید! به عنوان مثال می‌توانید از شمشیر برای نصف کردن یک در استفاده کنید.

بنابر شنیده‌ها این عنوان به طور کامل آماده هست و از مرحله اول تا آخر این بازی ساخته شده است. سازندگان این بازی در نظر دارند که در بازه زمانی تعطیلات سال ۲۰۲۴ این عنوان را منتشر کنند؛ و ممکن است که Ubisoft جزئیات اولیه رسمی آن را در اوایل سال آینده منتشر کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر