بازیگر هوم‌لندر، صداپیشه شخصیت خود در مورتال کامبت 1 نخواهد بود

Untitled-1.jpg

آنتونی استار، بازیگر شخصیت هوم‌لندر در سریال The Boys، به تازگی اعلام کرده است که وظیفه صداپیشگی این کاراکتر در بازی مورتال کامبت 1 را به عهده نخواهد داشت.

در چندین نسخه آخر بازی مورتال کامبت، شخصیت‌های محبوب دنیای فیلم و سریال، به عنوان مهمان به این بازی اضافه شده‌اند که در بیشتر مواقع صداگذاری آن‌ها به عهده بازیگر اصلی شخصیت بوده. در این شماره از بازی نیز، شخصیت‌های Omni-Man و Peacemaker حضور پیدا کرده‌اند که توسط صداپیشه اصلی آن‌ها یعنی جی کی سیمونز و جان سینا صداگذاری می‌شود اما کاراکتر محبوب هوم‌لندر که توسط آنتونی استار نقش‌آفرینی می‌شود، اعلام کرده است که به عنوان صداپیشه این شخصیت به بازی مورتال کامبت 1 اضافه نمی‌شود.

شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت گوست فیس از سری فیلم‌های ترسناک جیغ نیز منتشر شد اما تا به حال خبر رسمی از طرف سازنده اعلام نشده. ممکن است که به زودی شاهد حضور این شخصیت، به عنوان یک DLC به بازی مورتال کامبت 1 باشیم. این شخصیت که از یک دستگاه تغییر صدا استفاده می‌کرد، در تمام سری فیلم‌ها صدای یکسانی داشت؛ بنابراین در این بازی می‌توانند از هرگونه صداپیشه‌ای استفاده کنند و نگران تغییر صدای اصلی شخصیت با صداپیشه آن نباشند.

آنتونی استار نیز به عدم حضور خود در این بازی واکنس نشان داده و در پاسخ به سوال یکی از کاربران در اینستاگرام مبنی بر حضور او به عنوان صداپیشه در بازی مورتال کامبت 1 جواب منفی داده است. تصویری از پاسخ او توسط کاربری در توییتر منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

حضور شخصیت هوم‌لندر در این بازی توسط استودیو NetherRealm تایید و زمان اضافه شدن این شخصیت به عنوان یک DLC، بهار 2024 اعلام شده است. در این حال، شخصیت Omni-Man و Tremor در هفته جاری و طی چند روز آینده، در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) به بازی اضافه خواهند شد.

این بازی که توانست در مراسم Golden Joysticks award 2023 جایزه بهترین بازی چندنفره سال را دریافت کند، در ماه سپتامبر (شهریور) منتشر شد و با وجود گذشت زمان کم از انتشار این بازی، به فروش 3 میلیون نسخه دست پیدا کرده است.

باید تصمیم شرکت سازنده این بازی در رابطه با صداپیشه جدید را بررسی کرد. آیا استودیو NetherRealm، صدایی نزدیک به آنتونی استار را برای این شخصیت به کار می‌گیرد یا از صدایی کاملا متفاوت استفاده می‌کنند؟ نظر خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر