طرفداران از انتخاب Mortal Kombat 1 به عنوان بهترین بازی مولتی‌پلیر ناراضی هستند

Untitled-1.jpg

در چند روز گذشته مراسم Golden Joysticks award 2023 برگزار شد و بازی مورتال کامبت 1 توانست جایگاه بهترین بازی چندنفره را از آن خود کند اما این انتخاب، حتی طرفداران خود بازی را نیز ناراضی کرده و به نظر آن‌ها، این انتخاب اشتباه بوده و نباید این بازی، عنوان بهترین بازی مولتی‌پلیر سال نام بگیرد.

چهل و یکمین رویداد Golden Joysticks award، در روزهای گذشته برگزار شد و حاشیه‌هایی به دنبال داشت؛ از عدم حضور اسپایدرمن 2 تا برنده شدن بازی Baldur's Gate 3 در چندین دسته‌بندی مختلف.

با توجه به انتشار بازی‌های پرطرفدار در ماه اکتبر مانند Alan Wake 2، Assassin’s Creed Mirage، Spider-Man 2 و Baldur's Gate 3 همگی انتظار رقابت سختی بین عناوین مختلف را داشتیم اما ظاهرا تصمیم‌گیری آسان بوده زیرا Baldur's Gate 3 توانست بسیاری از جوایز مانند بهترین بازی سال، بهترین داستان سرایی، بهترین طراحی بصری و... را از آن خود کند.

Golden Joysticks award winner.jpg
Baldur's Gate 3 برنده بهترین بازی سال در رویداد Golden Joysticks award شد -

شاید تصور کنید که انتخاب بازی Baldur's Gate 3، بحث برانگیزترین موضوع این رویداد باشد اما برخلاف تصورات، جایزه‌ای که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است، انتخاب بازی Mortal Kombat 1 به عنوان بهترین بازی مولتی‌پلیر بود.

صفحه رسمی Golden Joysticks در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، پیام برنده شدن بازی مورتال کامبت 1 را به اطلاع بینندگان خود رساند و در آن به تیم سازنده این بازی تبریک گفت؛ اما بازیکنان و حتی طرفداران این سری بازی نیز از این انتخاب ناراضی هستند و به نظر آن‌ها، نباید جایزه بهترین بازی چندنفره به این عنوان می‌رسید. یکی از کاربران در رابطه با این انتخاب نظر خود را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که این بازی قابلیت‌هایی مانند کراس‌پلی، لابی‌های آنلاین، مود آموزش آنلاین و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را ندارد.

نامزدهای دسته‌بندی بهترین بازی‌های مولتی‌پلیر شامل Exoprimal ،Diablo IV ،Street Fighter 6 ،Remnant II ،Mortal Kombat 1 و We Were Here Expeditions: The FriendShip می‌شد که جایزه بهترین آن‌ها به مورتال کامبت 1 رسید اما کاربران نظر خود را در رابطه با بهترین بازی چندنفره در توییتر منتشر کرده‌اند و به نظر آن‌ها، Street Fighter 6 لایق این عنوان است. از دید کاربران، این بازی علاوه بر سیستم مبارزه فوق‌العاده، طراحی کاراکترهای جذاب و حالت‌های مختلف برای بازی، تمام مواردی که در بازی مورتال کامبت 1، یک کمبود محسوب می‌شود را داراست.

با توجه به تفاوت زیاد بین این دو عنوان که حتی کاربران نیز به آن آگاه هستند، دلیل انتخاب Mortal Kombat 1 نسبت به Street Fighter 6 مشخص نیست. هرچند که بازی مورتال کامبت 1 توانست نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جذب کند اما به دلیل وجود نداشتن چندین قابلیت آنلاین، زمانی که با دیگر بازی‌ها مقایسه می‌شود ممکن است نتواند با آن‌ها رقابت کند یا برنده مبارزه باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر