گیم‌پلی جدید Delta Force: Hawk Ops، حالت Hazard Operation را نمایش می‌دهد (تماشا کنید)

Untitled-1.jpg

استودیو بازی‌سازی TiMi Studio به عنوان یکی از زیرشاخه‌های کمپانی Tencent Games، به تازگی تست آلفا عنوان جدید خود به نام Delta Force: Hawk Ops را در دسترس پلیرهای چینی قرار داده است. در حالی که بسیاری از بازیکنان به دنبال تجربه نسخه آلفا این بازی هستند اما هنوز به صورت جهانی در دسترس قرار نگرفته است. با این حال، تیم بازی‌سازی TiMi Studio یک گیم‌پلی کوتاه از این عنوان را در یوتیوب منتشر کرد تا بازیکنان را از روند پیشرفت آن مطلع کند.

با این وجود که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و ویدیو منتشر شده تنها دو دقیقه است و جزئیات زیادی به ما نشان نمی‌دهد، اما می‌توان گرافیک بالا و جذابیت این عنوان را مشاهده کرد. البته تا زمانی که نسخه آلفا این بازی به صورت جهانی منتشر نشود نمی‌توان از کیفیت آن مطلع شد.

کسانی که به تجربه نسخه آلفا این بازی علاقه دارند، می‌توانند در وب‌سایت رسمی این بازی ثبت نام کنند تا زمانی که نسخه آلفا بازی برای عرضه در مقیاس جهانی آماده شد، جزء اولین نفراتی باشند که به تجربه این بازی را تجربه می‌پردازند. تاریخ کاملا مشخصی برای این دسترسی اعلام نشده است اما قرار است در سه ماهه اول سال 2024 در دسترس پلیرها قرار بگیرد.

حالت Hazard Operation، تنها یکی از دو حالت تایید شده برای این بازی است که در آن بازیکنان به صورت تیم‌های چندنفره به مبارزه با دیگر پلیرها یا دشمنان هوش‌مصنوعی در سراسر نقشه می‌پردازند و شامل دو حالت PvE یا PvP می‌تواند باشد.

در ویدیوهایی که در رابطه با معرفی این بازی منتشر شده است، امکان استفاده از انواع وسایل نقلیه مانند ماشین‌ها، تانک‌ها، هلی‌کوپتر و... در یک نقشه با مقیاس بزرگ را نمایش داده بود اما در ویدیو جدید، تمرکز بیشتری بر روی گیم‌پلی و نحوه بازی گذاشته شده است.

این بازی در حالت آلفا است؛ یعنی هنوز ساخت آن کامل نشده و در مراحل اولیه توسعه قرار دارد اما هنگام مشاهده این ویدیو، می‌توان گرافیک و عملکرد فوق‌العاده‌ بازی را مشاهده کرد.

زمان انتشار نسخه رسمی برای این بازی در دسترس نیست اما برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر