تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Alone in the Dark منتشر شد

Untitled-1.jpg

نسخه جدیدی از سری بازی Alone in the Dark در دست توسعه است که استودیو Pieces Interactive وظیفه ساخت و THQ Nordic ناشر آن خواهد بود.

بازی جدید Alone in the Dark، در واقع یک نسخه ریمیک برای شماره اول این بازی به حساب می‌آید که دو شخصیت جودی کومر و دیوید هاربر به عنوان شخصیت‌های اصلی این مجموعه ایفا نقش کرده‌اند. تاریخ عرضه این بازی در ابتدا برای ماه اکتبر (ماه مهر) در نظر گرفته شده بود اما براساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت، برای عدم رقابت با بازی‌های آلن ویک و اسپایدرمن 2، تاریخ انتشار این بازی به 16 ژانويه 2024 (26 دی 1402) موکول شد. به گفته او، این تصمیم دو هدف کلی دارد: هدف اول، عرضه بهترین و کامل‌ترین تجربه بازی به طرفداران و هدف دوم قرار نگرفتن در ماه اکتبر، به دلیل انتشار بسیاری از بازی‌ها خواهد بود. با مشاهده گیم‌پلی و تیزر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که با یک عنوان با‌کیفیت مواجه هستیم (هرچند که بسیار شبیه به بازی آلن ویک 2 به نظر می‌رسد). گیم‌پلی جدید این بازی در پایین برای شما قرار داده شده.

اولین نسخه از این بازی در سال 1992 منتشر شد و این سری را به یکی از اولین فرنچایز بازی‌های ترسناک در جهان تبدیل کرد. نسخه جدید در حال انتشار، یک ریمیک براساس همان طرح اولیه در سال 1992 است که خالق آن یعنی فردریک راینال، با ساخت آن موافقت کرد. در سال 2013 و پس از انتشار بازی Alone in the Dark: Inferno، یک ریمیک براساس نسخه اول بازی توسط شرکت Eden Games در دست ساخت بود اما توسط شرکت مالک یعنی آتاری، توسعه این پروژه کنسل شد.

شرکت THQ Nordic اعلام کرده است که این فرنچایز راه طولانی در پیش خواهد داشت و انتشار یک نسخه ریمیک، پایان کار این سری بازی نخواهد بود. به گفته این شرکت، اگر طرفداران و پلیرها از نسخه ریمیک این بازی استقبال کنند، نسخه‌های بعدی بازی نیز منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نشده است که برنامه‌های بعدی این شرکت، مربوط به ساخت ریمیک دیگر نسخه‌ها می‌شود یا ساخت عناوین کاملا جدا خواهد بود.

ژانر وحشت همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی‌های جهان بوده و همراه با انتشار عناوینی همچون آلن ویک 2 و استقبال بی‌نظیر بازیکنان، نشان می‌دهد که این ژانر همچنان در حال پیشرفت است و هنوز طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. بازی Alone in the Dark نیز شروعی فوق‌العاده در این ژانر بر جا گذاشت اما به دلیل انتشار ریبوت‌ها و بازی‌های بی‌کیفیت در سال‌های اخیر، تقریبا به فراموشی سپرده شد. امیدواریم که انتشار این بازی بتواند این سری بازی فوق‌العاده را دوباره زنده کند و آثار جدیدی از آن را تجربه کنیم.

این بازی در تاریخ 26 دی همراه با قیمت 59.99 دلار برای کنسول پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نسخه کامپیوتر این بازی را می‌توانید از طریق Steam و GOG خریداری کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gematsu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر