اولین اساسین واقعی تاریخ در بازی Assassin’s Creed Codename Red

Untitled-1.jpg

در بازی جدید اساسینز کرید، اولین شخصیت واقعی که در تاریخ حضور داشته است به عنوان یک اساسین، قابل بازی خواهد بود. در این بازی یک اساسین آفریقایی به نام Yasuke حضور دارد که با وجود اغراق زیاد در داستان این شخصیت، او را تبدیل به اولین شخصیت واقعی در سری داستان‌های اساسین می‌کند.

پیش از این اعلام شده بود که در این بازی کنترل دو شخصیت را خواهیم داشت. یکی از آن‌ها یک شخصیت زن شینوبی به نام نائو و دیگری یک مرد آفریقایی سامورایی به نام Yasuke (اولین سامورایی آفریقایی در تاریخ) خواهد بود. به نظر می‌رسد شخصیت یاسوکه، به دلیل ایجاد هماهنگی در برهه زمانی داستان و زمان رخ داد اتفاقات در این بازی قرار گرفته باشد؛ هرچند خبر رسمی مبنی بر وجود این کاراکتر در بازی وجود ندارد. یوبی‌سافت از انتشار اخبار راجع به این بازی خودداری می‌کند و تا به حال خبر زیادی در این رابطه درج نکرده و هیچ‌گونه ویدیو یا عکسی از گیم‌پلی بازی را در دسترس کاربران قرار نداده است. این بازی تنها با یک ویدیو چندثانیه‌ای در یوتیوب معرفی شد.

چندی پیش خبری مربوط به بازی Assassin’s Creed Codename Red منتشر شد که در آن گفته شده پروژه ساخت این عنوان به صورت کامل تمام شده و اکنون قابل بازی است. بنا بر شایعات، این بازی در اوایل سال 2024 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته به دلیل مشکلات مالی که برای استودیو یوبی‌سافت رخ داده است و منجر به تعدیل نیرو در این شرکت و اخراج بسیاری از کارمندان و همچنین تاخیر عناوین این شرکت شده است، باید منتظر خبری رسمی از طرف یوبی‌سافت باشیم تا زمان رسمی انتشار این بازی را اعلام کنند.

شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده است که برنامه‌های متنوع زیادی برای سری بازی اساسینز کرید دارد که شامل چندین بازی برای انتشار در سال‌های آینده خواهد بود. شایعه‌هایی در رابطه با عناوین آینده این سری بازی‌ها منتشر شده است که شامل نسخه ریمیک Assassin’s Creed IV Black Flag، Assassin’s Creed Invictus و Assassin’s Creed Nebula خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر