تعداد بازیکنان نسخه بتا The Finals به 7.5 میلیون نفر رسید

Untitled-1.jpg

با وجود این‌که هنوز تاریخ انتشار رسمی از طرف سازنده این عنوان اعلام نشده است اما نسخه بتا بازی The Finals توانست رکورد جدیدی برای خود به ثبت برساند و تعداد 7.5 میلیون پلیر را در دو هفته گذشته برای خود به ثبت برساند.

نسخه بتا بازی The Finals به پایان رسید و همراه با آن، میلیون‌ها نفر از شرکت‌کنندگان در این نسخه با این بازی خداحافظی کردند. شرکت Embark اعلام کرده است که کار خود را در بهبود عملکرد بازی و برطرف‌ کردن باگ‌ها و مشکلاتی که بازیکنان نسخه بتا در طی این دو هفته اعلام کرده بودند، شروع کرده. هرچند که تریلر این بازی، توجه عده زیادی از بازیکنان را به خود جلب کرد اما استودیو سازنده، توقع این چنین استقبالی از این بازی را نداشتند. این بازی توانست در مجموع 7.5 میلیون بازیکن را در نسخه بتا به دست آورد. استودیو Embark در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، پستی در رابطه با این موضوع منتشر کرد.

در این پست اعلام شده که نسخه بتا بازی به پایان رسیده و نوبت به بررسی مشکلات و رفع آن‌ها است تا بازیکنان نسخه رسمی بتوانند بدون مشکل به تجربه این بازی بپردازند. طبق اطلاعات درج شده در دیتابیس استیم، این بازی تنها در کامپیوتر بیش از 120 هزار بازیکن به صورت روزانه داشته و بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم حدود 265 هزار نفر بوده است. این تعداد بازیکن، مخصوصا برای یک استودیو تازه ساخت، رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید اما این استقبال زیاد، ناخواسته باعث جلب توجه هکرها و چیترها نیز می‌شود. باید سیاست‌ها و روش مقابله این شرکت با این چنین بازیکنان را مشاهده کنیم.

هرچند که هنوز تاریخ انتشار دقیقی از طرف شرکت سازنده اعلام نشده است اما بازی The Finals برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار رسمی از طرف استودیو Embark آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر