نارضایتی طرفداران کال آف دیوتی از داستان بازی Modern Warfare 3

Untitled-1.jpg

طرفداران Call of Duty که بازی Modern Warfare 3 را پیش‌خرید کرده بودند، توانسته‌اند بخش داستانی این بازی را پیش از عرضه رسمی تجربه کنند. بسیاری از بازیکنان از حالت داستانی این بازی ناراضی هستند و به گفته آن‌ها، تجربه‌ای بسیار شبیه به حالت DMZ وارزون به همراه چند کات‌ سین اضافه هست.

بازی مدرن‌ وارفر 3 در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) به صورت رسمی عرضه خواهد شد اما شرکت اکتیویژن، برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، دسترسی زودهنگام به حالت داستانی بازی را قرار داده است. این اقدام شرکت اکتیویژن برای کسب رضایت طرفداران خود بود اما کاملا نتیجه عکس داشته و داستان بازی، باعث ایجاد نارضایتی بین بازیکنان این عنوان شده است.

تقریبا تمام پلیرها که این نسخه را تجربه کردند در حال ابراز نارضایتی خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف هستند؛ بعضی از کاربران از زمان کوتاه 3 الی 4 ساعتی این بازی گلایه می‌کنند، درحالی که بسیاری دیگر از گرافیک پایین این بازی در مقایسه با نسخه دوم ناراضی هستند.

یکی از نقدهای این بازی از طرف یک کاربر در سایت ردیت به نام KarmaPolice10 منتشر شده است که در آن گفته شده کیفیت بازی به اندازه دو نسخه قبلی آن نیست و همانند نسخه تک‌نفره DMZ در بازی وارزون هست.

cod-main_8r3Tb7s.jpg
-

کاربر دیگری به نام Derpsworld223 از طرفداران نظرخواهی کرده تا بین Modern Warfare 3 و Black Ops 3 (یکی از بدترین داستان‌ها در سری کال آف دیوتی)، بدترین داستان تک‌نفره را انتخاب کنند که بر‌اساس رای کاربران، بازی Modern Warfare 3 به بدترین داستان فرنچایز کال آف دیوتی تبدیل شده است.

در حالی که بخش تک‌نفره این بازی در حال سرزنش شدن است، بخش چندنفره این بازی به نظر بهتر عمل کرده و همراه با بازسازی تمام نقشه‌های قدیمی بازی Modern Warfare 2 در سال 2009، فضای نوستالژی برای بازیکنان قدیمی خود به‌ وجود آورده است.

بسیار نکته منفی در رابطه با بخش داستانی این بازی وجود دارد که طرفداران را آزرده کرده اما باید توجه داشت که این سه‌گانه، اولین بازی دنباله‌دار پس از سال‌ها انتظار طرفداران Call of Duty است. باید برخورد بازیکنان با بخش چندنفره این بازی را زیر نظر بگیریم و مشاهده کنیم که بخش آنلاین این بازی قادر به نجات این عنوان خواهد بود یا تبدیل به یک شکست بزرگ برای فرنچایز Call of Duty و کمپانی activision خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر