جیمزباند، عنوان بعدی سازنده هیتمن خواهد بود

Untitled-1.jpg

استودیو سازنده سری بازی هیتمن یعنی IO Interactive، اطلاعات جدیدی در رابطه با پروژه بعدی خود منتشر کرده است. این بازی در حال حاضر با نام Project 007 شناخته می‌شود و قرار است که یک اثر جاسوسی و فانتزی در قالب جیمزباند باشد.

طی آخرین مصاحبه‌ای که هاکان آبران، مدیرعامل استودیو IO Interactive، با مجله EDGE (مجله‌ای فعال در حوزه گیم) داشته است، اعلام شده که بازی جدید جیمز باند، پروژه بعدی این شرکت خواهد بود که شخصیت اصلی از لحاظ رفتاری نسبت به تمام بازیگران 007، شخصیتی نزدیک به دنیل کریگ نسبت به راجر مور را دارد. راجر مور توانست نسبت به دیگر بازیگران فیلم‌های 007، طنز بیشتری وارد نقش جیمزباند کند در حالی که دنیل کریگ، نقش یک جاسوس جدی را ایفا می‌کرد.

بازی Project 007 در سال 2021، برای اولین بار معرفی شد و در همان زمان اعلام شد که در این بازی، هیچکدام از بازیگران شخصیت فیلم‌های 007 قرار ندارد؛ بنابراین، شخصیت اصلی دارای شباهتی با دنیل کریگ است اما خود او نخواهد بود. با وجود اینکه این بازی سه سال پیش معرفی شد، اما هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. این بازی در همان سال با انتشار تیزر کوتاهی معرفی شد.

هاکان آبران همچنین اعلام کرد که در این بازی، یک تجربه بسته‌تر نسبت به بازی‌های هیتمن را تجربه خواهیم کرد و به اندازه آن شخصیت، آزادی عمل نخواهیم داشت و همچنین ابزارهای در دسترس به کشندگی ابزارهای هیتمن نخواهد بود.

تا به حال بازی‌های زیادی از دنیای 007 ساخته شده اما اغلب آن‌ها نادیده گرفته شده یا با شکست مواجه شده‌اند. آخرین عنوان جیمزباند با نام 007 legends، توسط شرکت Eurocom ساخته و Activision آن را منتشر کرد که با کسب نمره 26 از 100 در سایت متاکریتیک با شکست سنگینی مواجه شد. امیدواریم که این عنوان بتواند رضایت بازیکنان را کسب کند و همانند دیگر بازی‌های این شخصیت، منجر به شکست نشود. در صورت انتشار اخبار جدید، آن را در سایت فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر