تریلر تماشا کنید؛ تاریخ عرضه اولین DLC بازی Remnant 2 منتشر شد

remant.JPG

Remnant 2 به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود و از زمان عرضه، سازندگان آن به‌روزرسانی‌های متعددی برای افزایش کیفیت و رفع مشکلات فنی اثر منتشر کرده‌اند. اکنون، ناشر Gearbox و استودیو Gunfire Games به طور رسمی با انتشار تریلری از تاریخ عرضه اولین بسته‌الحاقی (DLC) بازی Remnant 2 رونمایی کردند.

طبق جدیدترین گزارش، DLC بازی Remnant 2 با نام The Awakened King که اولین بسته‌الحاقی عنوان مذکور به شمار می‌آید، قرار است در ماه جاری (نوامبر) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. این بسته‌الحاقی شامل مجموعه‌ای از محتوای ارزنده‌ای اعم از خط داستانی جدید است که حول محور «یک پادشاه واقعی» و تلاش او برای انتقام می‌چرخد. این به‌روزرسانی سیاه‌چال‌های جدیدی را در منطقه Losomn با باس‌ها، دشمنان، اسلحه‌ها و آیتم‌هایی برای آزمایش معرفی می‌کند.

Remnant-2-The-Awakened-King-Screenshot-2-2048x1152.png-1160x653.webp

تریلر و تاریخ انتشار DLC عنوان سولزلایک Remnant 2

این به بازیکنان بستگی دارد که با کاوش در منطقه جدید Losomn، اسرار پادشاه را کشف یا بازی را جور دیگری دنبال کنند. البته این تمام ماجرا نیست، چراکه The Awakened King همچنین دارای یک کهن الگوی جدید برای استفاده بازیکنان به نام RItualist است که از افکت‌های وضعیت را برای صدمات شدید تحمیل می‌کند.

بسته‌الحاقی The Awakened King بازی Remnant 2 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ۱۴۰۲) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود. قیمت خرید این DLC معادل ۹.۹۹ دلار است و همچنین شامل باندل تمامی بسته‌های الحاقی آینده بازی می‌شود. به نظر می‌رسد استودیو Gunfire Games قصد دارد سه DLC دیگر برای این بازی عرضه کند. شما می‌توانید تریلر تاریخ عرضه اولین DLC بازی Remnant 2 را در پایین صفحه تماشا کنید:

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: whatifgaming

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر