پایان انتشار آپدیت‌های امنیتی برای پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین EA در ویندوز 7 و 8

Untitled-1.jpg

شرکت EA و DICE در ماه آینده، انتشار آپدیت‌های امنیتی برای بازی‌های Battlefield 1،Battlefield V و Star Wars Battlefront 2 را در نسخه‌های قدیمی‌تر از ویندوز 8.1 را پایان می‌دهد. این عناوین که جزو پرطرفدارترین بازی‌های چندنفره این شرکت هستند، پس از این ماه آپدیت‌های امنیتی دریافت نخواهند کرد.

براساس اطلاعی که در سایت رسمی EA منتشر شده است، این شرکت قصد دارد تا پشتیبانی از آپدیت‌های امنیتی برای بازی‌های نام برده را متوقف کند بنابراین اگر شما هم جزء کسانی هستید که علاقه‌ای به آپدیت ویندوز خود ندارند، امکان دریافت اپدیت‌های امنیتی جدید را نخواهید داشت. دلیل انجام این کار، گذر از خطرات امنیتی است زیرا مایکروسافت پشتیبانی از این سیستم‌عامل‌ها را قطع کرده و دیگر آپدیت‌های امنیتی را برای آن‌ها منتشر نمی‌کند.

در اطلاعیه رسمی، بیان شده که از تاریخ 30 نوامبر 2023 (9 آبان) کاربران ویندوز 7 و 8 و 8.1، آپدیت‌های امنیتی بازی‌های Battlefield 1، Battlefield V و Star Wars: Battlefront II را دریافت نمی‌کنند تا دیگر بازیکنان بتوانند تجربه بهتر و ایمن‌تری داشته باشند. ظاهرا این اقدام به منظور جلوگیری از هجوم هکر و چیترها به بازی باشد.

شرکت مایکروسافت انتشار آپدیت‌های امنیتی ویندوز 7 را در سال 2020 و ویندوز 8.1 را در سال 2023 پایان داد. اگر به تجربه این بازی‌ها همراه با آخرین آپدیت‌های امنیتی علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود ویندوز خود را هرچه سریع‌تر آپدیت کنید تا در کنار امنیت بالای ویندوز 10 و 11، بتوانید به آپدیت‌های این بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

battlefield 1 gameplay.jpg
گیمپلی بازی بتلفیلد 1 -

این اقدام شرکت کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا به دلیل قدیمی بودن این عناوین، به ندرت آپدیتی دریافت می‌کنند و مدت‌هاست که محتوای جدیدی برای این بازی‌ها منتشر نشده و همچنین وجود چیترها در این بازی، بسیار زیاد است؛ بنابراین قطع آپدیت‌های امنیتی در این ویندوزها کمی عجیب به نظر می‌رسد و با وجود آسیب‌ها و هجوم هکرها ممکن است تاثیری در بهبود کیفیت بازی نداشته باشد. شاید این اقدام بتواند به شرکت DICE، اجازه دهد تا بهتر به این موضوع غلبه کند اما احتمال انجام این کار کم است زیرا در حال حاضر تمام تمرکز و تلاش این شرکت، بهبود فصل 6 بازی Battlefield 2042 و رویداد هالووین این بازی است اما حتی این عنوان نیز از دست چیترها در امان نمانده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر