استقبال شدید از بتا بازی The Finals باعث ایجاد صف‌های انتظار برای تجربه این بازی شده‌اند

Untitled-1.jpg

بالاخره نسخه بتا The Finals در دسترس کاربران قرار گرفت و محبوبیت این بازی به قدری زیاد است که برای تجربه آن باید در صف انتظار قرار بگیرید. این بازی شوتر اول شخص، به لطف ایده جذاب و تخریب‌پذیری بالا و همچنین گیم‌پلی روان، به سرعت بین پلیرهای سراسر جهان محبوب شد و حال بازیکنان به تجربه نسخه بتا بازی پرداخته‌اند که به نظر می‌رسد رضایت آن‌ها را به همراه داشته است.

هرچند که این عنوان برای طرفداران FPS، جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما مشکلاتی نیز در پی دارد؛ بنابر گزارش‌ها، نسخه بتا این بازی در کنسول‌های PS5 و Xbox با مشکلاتی روبه‌رو است. پلیرهای نسخه کامپیوتر این بازی در استیم نیز از روز گذشته که دسترسی‌ها باز شده است، در صف انتظار برای ورود به این بازی هستند. ظاهرا تقاضای زیاد برای ورود به این بازی، مشکلات دیگری نیز به وجود آورده است.

سرورهای این بازی به قدری شلوغ هستند که سازندگان آن در صفحه رسمی شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، پیامی مبنی بر افزایش ظرفیت سرورها اعلام کردند و به گفته آن‌ها، صف انتظار برای ورود به این بازی یک مشکل موقتی خواهد بود و به زودی برطرف می‌شود. نسخه بتا این بازی تا تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) در دسترس خواهد بود.

نسخه بتا این بازی هنوز در اوایل راه است و هنوز راه زیادی در پیش دارد؛ هرچند که وارد شدن به نسخه بتا این بازی کمی دشوار است اما قرار نیست که همیشه در این حالت باقی بماند. انتشار نسخه بتا، تنها برای چک‌کردن سرورها و ارتباط گرفتن بازیکنان با ویژگی‌های بازی است. اولین کسانی که به تجربه بازی می‌پردازند، می‌توانند مشکلات و باگ‌های بازی را گزارش دهند تا تیم پشتیبانی نسبت به برطرف‌ کردن آن‌ها اقدام کنند. بنابراین صف انتظار در حالت بتا، باید موقتی باشد؛ به دلیل این‌که هر چقدر تعداد بازیکنان بیشتر باشد، تست‌های بیشتری می‌توان انجام داد. ویدیو 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که می‌توانید مشاهده کنید.

یکی از دلایلی که بازیکنان به سمت این بازی جذب شده‌اند، الهام‌گرفتن از بازی Battlefield در بخش تخریب‌پذیری است. اما این بازی تخریب‌پذیری را به نهایت خود رسانده است. در بازی بتل‌فیلد می‌توانستید اشیاء را تخریب کنید اما در این بازی، توانایی شکستن تمام وسایل موجود در بازی را دارید. ساختمان‌های خراب‌ شده به جای نابودی و از بین رفتن، می‌توانند باعث به‌ وجود آمدن یک بخش جدید در نقشه شوند و مسیر جدیدی برای شما ایجاد کنند که ظاهرا این ویژگی توانسته است بسیاری از کاربران را راضی کند. هرچند که سازندگان استودیو این بازی، یعنی Embark Studios، از توسعه‌دهندگان قدیمی بازی بتل‌فیلد بوده‌اند که با کمک یکدیگر شرکت جدیدی برای خود ثبت کرده‌اند؛ بنابراین این ایده‌پذیری نمی‌تواند کاملا بی‌دلیل باشد.

این شرکت سوئدی در سال 2018 تاسیس شد و بازی The Final، اولین عنوان این شرکت است. باید سیاست‌های تیم سازنده برای پیشرفت این بازی و همچنین مقابله با هکرها و کسانی که سعی در تخریب سرورهای این بازی را دارند، مشاهده کرد. آیا سرنوشت شوم بازی وارزون تکرار خواهد شد یا تیم امنیت این بازی توانایی امن نگه‌داشتن آن را خواهند داشت؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamerant.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر