نسخه بتا بازی THE FINALS فردا در دسترس قرار می‌گیرد

Untitled-1.jpg

استودیو بازی‌سازی Embark Studios اعلام کرده است که ورژن بتا بازی THE FINALS، فردا در دسترس بازیکنان کامپیوتر و کنسول قرار می‌گیرد. نسخه بتا این بازی چندنفره شوتر اول شخص، تا تاریخ 14 آبان در کامپیوتر (استیم)، ایکس‌باکس سری X و S و همچنین پلی‌استیشن 5 قابل تجربه است.

هدف از نسخه بتا، آزمایش بازی و زیرساخت‌های آن بین تعداد زیادی از بازیکنان است. این شرکت قصد دارد تا اطلاعات بازیکنان را جمع‌آوری و همراه با بازخوردهای مختلف بازیکنان، به بهبود بازی کمک کند. همچنین از زمان معرفی این بازی، نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. لیست تغییرات انجام شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

مکان‌های جدید

1- اضافه شدن استودیو جدید به نام Skyway، یک استودیو همیشه در حال تغییر

2- اضافه شدن نقشه جدید به نام موناکو؛ در خیابان‌های سنگ فرش شده به مبارزه بپردازید

3- اضافه شدن نقشه جدید به نام سئول؛ مبارزه در فراز آسمان خراش‌های مرتفع

حالت‌های جدید

1- Bank-it: در این حالت، چهار تیم سه نفره با تمرکز بر مبارزه و به دست آوردن بیشترین تعداد سکه با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در انتهای بازی، هر تیمی که بیشترین مقدار سکه را داشته باشد برنده مبارزه است.

2- Unranked Tournament: یک حالت Cashout که در آن چهار تیم سه نفره برای به دست آوردن بیشترین مقدار صندق پول و ذخیره‌کردن آن در صندقچه‌های خود مبارزه می‌کنند. در این حالت مبارزه که سه راند به طول می‌انجامد، 24 بازیکن قرار دارد و امتیاز آن، جزء رنک شما محسوب نمی‌شود.

3- Ranked Tournament: یک حالت Cashout همراه با 4 تیم 3 نفره در یک مسابقه رنک که 48 نفر در آن دخیل هستند و چهار راند به طول می‌انجامد.

4- Quick Cash: یک نسخه دوستانه از Cashout که در آن 3 تیم 3 نفره به رقابت می‌پردازند. در این حالت، مسابقات طولانی‌تر ، زمان ریسپاون کمتر و تنها یک صندقچه در دسترس خواهد بود.

5- Practice Range: یک فضای تمرینی برای آزمایش‌کردن اسلحه‌ها، قابلیت‌ها و تخریب‌پذیری‌ها

نسخه بتا که به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، شامل 16 جایزه انحصاری است که اگر موفق به دست یافتن به آن‌ها شوید، پس از انتشار رسمی بازی، این جوایز به اکانت شما انتقال می‌یابد. همچنین هر سلاح شامل 5 ارتقاء خواهند بود که می‌توانید همراه با بازی‌کردن، اسلحه‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

5 لیگ در این بازی وجود دارد:

  • Bronze
  • Silver
  • Gold
  • Platinum
  • Diamond

با ورود به هرکدام از لیگ‌ها، جایزهای منحصربه‌فرد در دسترس شما قرار خواهد گرفت که زمان ورود به بالاترین لیگ یعنی Diamond، یک اسکین لجندری الماسی به شما تعلق می‌گیرد.

در نسخه بتا، 20 اسلحه، 26 ابزار (گجت) و 9 قابلیت در دسترس خواهد بود که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. زمان انتشار فصل‌های جدید، بهبود‌هایی برای بازی منتشر می‌شود.

شرکت Embark Studios یک تریلر برای نسخه بتا این بازی منتشر کرده است که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید:

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر