اطلاعات جدیدی از بازی Assassin's Creed Codename Red لو رفت!

Untitled-1.jpg

از زمان معرفی این بازی، زمان زیادی می‌گذرد اما هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به آن در دسترس نیست. تنها اطلاعات موجود در رابطه با این بازی، مربوط به زمان روایت آن است که در دوران ژاپن باستان قرار دارد و این موضوع که کاراکترهای اصلی آن، یک مرد آفریقایی سامورایی و یک زن شینوبی است؛ اما به تازگی اطلاعات جدیدی راجع به این بازی لو رفته است.

چندی پیش اطلاعاتی راجع به احتمال انتشار Assassin’s Creed Codename Red در اوایل 2024 منتشر شده بود اما تیم توسعه، اطلاعات زیادی راجع به این بازی به پلیرها نداده است. در حالی که تمام نگاه‌ها به سمت بازی Assassins Creed Mirage بود، نسخه ژاپنی این بازی در سکوت کامل خبری توسعه یافت و هیچ‌گونه خبر یا تیزری از این بازی منتشر نشده است. هرچند که تمام طرفداران این سری، منتظر ساخت نسخه سامورایی این عنوان بودند.

یوبیسافت ترجیح می‌دهد که بدون تبلیغات گسترده، به توسعه این بازی بپردازد اما نویسنده این بازی، پیر بودرو، در صفحه لینکدین خود یک عکس از شخصیت اصلی بازی منتشر و به سرعت آن را پاک کرد. در این عکس، اولین تصویر از شخصیت اصلی این بازی که ما کنترل آن را به عهده داریم، نمایش داده شده است. در پایین این عکس کلمه ナオエ به ژاپنی نوشته شده که ترجمه آن، نائو (Naoé)، نام این شخصیت است. اطلاعات دیگری در این عکس درج نشده اما حداقل نام شخصیت اصلی این بازی را می‌دانیم.

Assassins-Creed-red-banner.jpg
تصویری که پیر بودرو در صفحه لینکدین خود منتشر کرده است -

یک افشاکننده با نام کاربری j0nathan در ایکس (توییتر سابق)، این عکس را در صفحه خود گذاشت و اطلاعات بیشتری راجع به این بازی اعلام کرد. به گفته او، نائو (شخصیت اصلی بازی) گذشته‌ای شبیه به شخصیت بازی Assassin's Creed Origins یعنی بایک (Bayek) دارد و دلیل پیوستن این او به گروه شینوبی، انتقام کشته شدن پدرش توسط یکی از اعضای گروه Order است. این داستان شبیه به گذشته شخصیت‌هایی مانند Arno (Assassin's Creed Unity )، Ezio (Assassin's Creed II) و بسیاری از اساسین‌های دیگر است.

در داستان نسخه‌های قبلی این بازی، به ما نشان داده شد که در سال 1549، فرقه اساسین‌های ژاپنی توسط شاگرد Shao Jun، به نام Xiao Hu تاسیس شد. در بازی Assassin's Creed: Embers و در سال 1524، شخصیت‌های اتزیو آدیتوره و شائو جون با یکدیگر دیدار می‌کنند و او توسط اتزیو تعلیم داده می‌شود بنابراین احتمال می‌رود که اتفاقات این بازی کمی بعد از این دیدار اتفاق بیافتد و پس از مدت‌ها، ما را به دوران جنگ اساسین‌ها و تمپلارها برگرداند.

maxresdefault.jpg
دیدار اتزیو آدیتوره با شائو جون در بازی Assassin's Creed: Embers -

براساس اطلاعاتی که از قبل راجع به این بازی داریم، یک شخصیت سامورایی مرد آفریقایی نیز در این بازی وجود دارد که کنترل آن را می‌توانیم در دست بگیریم البته چگونگی این اتفاق مشخص نشده است. اطلاعاتی که افشاکنندگان در دسترس ما قرار داده‌اند، بیان می‌کند که در این بازی کنترل هر دو شخصیت در اختیار ما قرار دارد و احتیاجی به انتخاب‌کردن بین دو شخصیت وجود ندارد؛ داستان به‌ نحوی در دو زمان مختلف روایت می‌شود و به عنوان دو شخصیت جداگانه به تجربه بازی می‌پردازیم.

در آخرین اخباری که راجع به این بازی منتشر شد، اطلاعاتی راجع به تمرکز اصلی بر روی مخفی‌کاری و ایده‌ گرفتن از بازی اسپلینترسل مطرح شد. مخفی‌شدن در سایه‌ها برای فرارکردن از دشمنان یا خاموش‌ کردن مشعل‌ها برای ایجاد یک محیط تاریک، جابه‌جا کردن اجساد و... از جمله کارهایی است که در این بازی می‌توانید انجام دهید.

با توجه به پیشرفت مراحل ساخت این بازی، باید به زودی شاهد انتشار ویدیو گیم‌پلی توسط شرکت یوبی‌سافت باشیم. در صورت انتشار اخبار جدید یا رونمایی رسمی از این بازی توسط این شرکت، در سایت فیسیت، اخبار مربوط به آن را قرار خواهیم داد. ما را دنبال کنید تا اولین افرادی باشید که از این اخبار مطلع می‌شوید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر