فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای بازی Spider-Man 2 در عرض 24 ساعت

spiderman.jpg

شرکت "سونی" به طور رسمی اعلام کرد که بازی "مرد عنکبوتی 2" در حال حاضر توانست رکورد سریع‌ترین فروش یک بازی انحصاری در تاریخ پلی‌استیشن را شکسته است. این رکورد قبلاً به بازی "خدای جنگ: رگناروک" تعلق داشت.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، شرکت سونی اعلام کرد که بازی مورد تحسین Spider-Man 2 در مدت 24 ساعت از زمان عرضه، بیش از 2.5 میلیون نسخه را به فروش رسانده است. این بازی ابرقهرمانی با گیم‌پلی جهان آزاد، روز جمعه به صورت انحصاری برای کنسول "پلی‌استیشن 5" عرضه شد و توانست نظرات مثبت بسیاری از منتقدان و اهالی رسانه را جلب کند.

این بازی دنباله‌ای از عنوانی با همین نام از استودیو توسعه‌دهنده "اینسامنیاک گیمز" است، که در سال 2018 برای کنسول "پلی‌استیشن 4" عرضه شد. بازی Spider-Man 2018 در سه روز ابتدایی توانست بیش از 3.3 میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. حالا بازی Spider-Man 2 موفق شده که رکورد سریع‌ترین فروش یک اثر انحصاری در تاریخ کنسول محبوب سونی را از بازی God of War: Ragnarok بزند.

msm2_sgf_4k_keyart_legal_2023

در بریتانیا، فروش فیزیکی بازی Marvel's Spider-Man 2 بیست درصد کمتر از Ragnarok و به طور قابل توجهی کمتر از بازی اول آن است. احتمالاً دانلودهای دیجیتال این تفاوت را پوشش می‌دهند. اما منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشیم.

این یک دستاورد فوق‌العاده برای استودیو Insomniac Games تلقی می‌شود. از سوی دیگر، کارگردان بازی "برایان اینتهار" اظهار داشت که این بازی علیرغم کوتاه بودن بخش داستانی، ارزش خرید آن را دارد. همچنین اعلام شده که حالت "نیو پلاس" در اواخر امسال به عنوان Spider-Man 2 اضافه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر