مدت زمان گیم‌پلی اسپایدرمن 2 مشخص شد

Untitled-1.jpg

بعد از انتشار تریلر جدید بازی Marvel's Spider-Man 2 در طول پخش State of Play،Insomniac Games اطلاعات بیشتری را منتشر کرد. ما می‌دانیم که منطقه قابل بازی در این نسخه به دلیل اضافه شدن مناطق Queens و Brooklyn به شهر نیویورک تقریباً دو برابر بزرگتر از بازی اصلی است، اما آیا این بدان معناست که مدت زمان بازی در این نسخه نیز افزایش یافته است؟

به نظر نمی‌آید که این موضوع درست باشد، به گفته‌ی کارگردان ارشد Insomniac، برایان اینتیهار، در یک مصاحبه با GamesIndustry.biz تخمین زمان بازی Spider-Man 2 مشابه بازی اول خواهد بود؛ به گفته HowLongToBeat، این بازی حدود ۱۷ ساعت برای مرحله‌ی اصلی، ۲۵.۵ ساعت برای مرحله‌ی اصلی به همراه محتواهای جانبی، و ۳۴.۵ ساعت برای اجرای کامل بازی زمان لازم است. اینتیهار راجع به همین موضوع گفت: هدف اصلی ما طولانی کردن بازی نیست؛ ما کار توسعه را بر اساس اهدافمان پیش می‌بریم و مدت زمان بازی به صورت طبیعی مشخص می‌شود. با این حال، می‌دانستیم که تجربه Spider-Man 2 بزرگتر از Miles Morales خواهد بود. می‌توانم بگویم که این بازی بسیار شبیه به Spider-Man 1 است.

در جای دیگری در مصاحبه با GI.biz، اینتیهار توضیح داد که یکی از اهداف این نسخه بزرگتر کردن صحنه‌های اصلی بوده است (به ویژه باس فایت‌ها) که این امکان به واسطه‌ی زمان‌های بارگذاری نزدیک به صفر PS5 امکان پذیر شده است.

marvels-spider-man-2-symbiote-suit.jpg
-

ما از ابتدا می‌دانستیم که Spider-Man 2 را برای PlayStation 5 خواهیم ساخت. و بعد از آن، موضوعی که PlayStation 5 ارائه می‌دهد که می‌توانیم از آن بهره‌بریم. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که با "مارک سرنی" (Mark Cerny) که یکی از تهیه‌کنندگان بازی است کار می‌کنیم. او استاد من است. بسیاری از آنچه که در این حرفه‌ بلد هستم را به او مدیونم. کار با مارک به ما کمک کرد تا درک کنیم که آینده کنسول به کجا می‌رود. بنابراین ما می‌دانستیم که می‌توانیم فانتزی سرعت بیشتر بازیکنان را به آن‌ها ارائه دهیم.

Insomniac نیز توضیح داده است که حالت‌های تنظیم گرافیکی که در بازی Spider-Man 2 وجود خواهد داشت، روشن شده است. همانطور که همیشه برای آخرین بازی‌های خود انجام می‌دهند، سه حالت وجود دارد: ۳۰ فریم در ثانیه، ۶۰ فریم در ثانیه و ۴۰ فریم در ثانیه اگر شما دارای نمایشگر ۱۲۰Hz با پشتیبانی VRR و HDMI 2.1 هستید. برای اولین بار، آن‌ها موفق به ارائه پشتیبانی از ردیابی پرتو در تمام این حالت‌ها شده‌اند، اگرچه به طبع کیفیت به دلیل هدف نرخ فریم متغیر است. به علاوه، بازتاب‌های ردیابی شده پهنه‌ها و اقیانوس را نیز شامل می‌شوند.

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر بر روی PlayStation 5 منتشر می‌شود. نسخه‌ی PC احتمالاً در چند سال آینده عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر