باگ جدید بازی Spider-Man 2، مایلز مورالز را به مکعب تبدیل می‌کند!

Untitled-1.jpg

بازی Spider-Man 2 پس از سال‌ها انتظار طرفداران، در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شد و تنها پس از گذشت چند روز از انتشار آن، بازیکنان با یک باگ روبه‌رو شده‌اند که مایلز مورالز را تبدیل به یک مکعب سفید رنگ می‌کند.

در گزارشات آمده که پس از اتمام بازی و نمایش لیست تهیه‌کنندگان و سازندگان، هنگام بازگشت دوباره به بازی شخصیت مایلز مورالز تبدیل به یک مکعب سفید شده. به عقیده بعضی از کاربران، سازندگان این بازی به عمد این ویژگی را در بازی قرار داده‌اند تا یک اسکین اضافه برای کسانی باشد که بازی را به اتمام می‌رسانند اما بعد از بررسی‌ها مشخص شده که چنین چیزی وجود ندارد و دلیل این اتفاق یک باگ موجود در بازی است.

البته تبدیل شدن به یک مکعب جلوی کارهای شما را نمی‌گیرد و تمام قابلیت‌های موجود در بازی را می‌توانید انجام دهید؛ از جنگیدن با مجرمان تا گشت‌وگذار در شهر به وسیله تار زدن (هرچند که تار به مکعب وصل نمی‌شود و در هوا معلق است) اما به دلیل این‌که انیمیشن خاصی برای این مکعب تعریف نشده است، کمی شرایط‌ را برای شما سخت می‌کند.

https://twitter.com/i/status/1715712530323255612

ظاهرا این مشکل برای تعداد زیادی از بازیکنان رخ داده، حتی بعضی از بازیکنان گزارش داده‌اند که لباس مایلز مورالز بارگیری نمی‌شود و زمانی که ماسک خود را برمی‌دارد یا در کنار پیتر پارکر قرار می‌گیرد، تنها به صورت یک سر معلق نمایش داده می‌شود! کاربران در پلتفرم X (توییتر سابق) در حال انتشار عکس‌ها و ویدیوهای خود در رابطه با این مشکل هستند.

spiderman 2 bug.jpg
باگ جدید بازی اسپایدرمن 2 -

درست کردن این مشکل، کار سختی نیست؛ تنها کاری که برای رفع این مشکل نیاز است انجام دهید، بازکردن منو و تغییر لباس مایلز مورالز به یک اسکین دیگر است و بعد از آن به شکل اصلی خود باز می‌گردد. بعضی دیگر از کاربران، چنین مشکلی را برای پیتر پارکر تجربه کرده‌اند. برگشتن به منو و تغییر لباس و سپس ادامه‌‍‌ دادن بازی، مشکل بعضی از کاربران را حل کرده است، اما عده دیگری از پلیرها اعلام کرده‌اند که این باگ حتی بر روی منو اصلی نیز تاثیر گذاشته و باعث خرابی کل بازی شده است.

لازم به ذکر است که این مشکلات، تنها باگ‌های بازی اسپایدرمن 2 نیست، بلکه گلیج‌ها و باگ‌های دیگری توسط کاربران در حال منتشرشدن است. یکی از گلیج‌های این بازی، توسط کاربری در برنامه X منتشر شده است؛ اسپایدرمن هنگام بالارفتن از یک ساختمان به داخل آن می‌افتد. بعضی دیگر از بازیکنان در حین انجام ماموریت‌های فرعی، از نقشه اصلی بازی خارج شدند و به سمت پایین سقوط کردند.

وجود چنین مشکلاتی برای یک بازی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار AAA، وجهه جالبی ندارد و ظاهرا شرکت Sony و Insomniac Games، در توسعه این بازی جاه‌طلبی زیادی به خرج داده‌اند و سعی در عرضه یک بازی بسیار بزرگ و پیچیده کرده‌اند؛ آنقدر پیچیده که باعث ایجاد چندین و چند مشکل مختلف شده است. تنها چند روز از عرضه این بازی می‌گذرد و مطمئنا شرکت سونی به زودی سعی در برطرف‌کردن این مشکلات خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های بعدی این بازی، مشکلات را برطرف خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر