کنسول PS5 Slim برای اتصال درایو جداشونده به اینترنت نیاز دارد

Untitled-1.jpg

با تازگی مشخص شده است که برای اتصال درایو دیسک جداشونده در کنسول جدید PS5، نیاز به اتصال اینترنت وجود دارد و باید با دستگاه پلی‌استیشن جفت شود.

پس از مدت‌ها انتظار، سونی نسخه جدید کنسول پلی‌استیشن 5 را معرفی کرد که ظاهری کوچک‌تر و باریک‌تر از نسخه معمولی دارد؛ هرچند که به صورت رسمی نام آن را Slim نگذاشته‌اند اما مشخصات و طراحی آن بیانگر نسخه اسلیم کنسول پلی‌استیشن 5 است. شرکت سازنده اعلام کرده است که اندازه این دستگاه به میزان 30 درصد کاهش یافته و در ماه آینده، همانند پلی‌استیشن 5 در دو حالت دارای دیسک و کاملا دیجیتال عرضه خواهد شد؛ البته گفته شده که یک دیسک درایو، به صورت جداگانه برای کسانی که نسخه دیجیتال را خریداری کرده‌‎اند، قابل تهیه خواهد بود. شرکت سونی با انتشار یک ویدیو در صفحه یوتیوب خود خبر انتشار نسخه اسلیم را اعلام کرد.

چند روز پیش، عکس‌هایی از مدل جدید پلی‌استیشن 5 اسلیم که قرار است در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) همراه با باندل Call of Duty: Modern Warfare III عرضه شود، منتشر شد. در پشت جعبه نوشته شده است که برای اتصال دیسک جداگانه، نیاز به اتصال اینترنت دارید تا دستگاه با درایور ست شود. برای اتصال به این دیسک، باید کد سریالی که در اختیار شما قرار داده می‌شود را به صورت آنلاین وارد سایت کنید تا درایور برای دستگاه شما فعال شود. این کار می‌تواند یک قدم مثبت برای جلوگیری از سرقت این محصول باشد اما باعث نارضایتی عده زیادی از کاربران خواهد شد.

نسخه اسلیم کنسول پلی استیشن 5 در ماه آبان عرضه می‌شود. نسخه دیسک‌دار این دستگاه 499.99 دلار و نسخه دیجیتال آن 449.99 دلار خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD خواهد بود و وزن آن بین 18 تا 24 درصد سبک‌تر شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر