سونی انتشار PS5 Slim را تایید کرد

Untitled-1.jpg

از زمان انتشار PS5، شایعه‌هایی مبنی بر انتشار نسخه Slim این دستگاه وجود داشت اما هیچوقت توسط شرکت سونی تایید یا تکذیب نشد. حال این شرکت همراه با ویدیویی، ساخت نسخه Slim این دستگاه را تایید و از ویژگی‌های آن رونمایی کرد.

ورژن Slim پلی‌استیشن 5 دارای طراحی کوچک‌تر و ظرفیت، همراه با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایت است، در حالی که نسخه معمولی این دستگاه تنها 825 گیگ فضای ذخیره‌سازی داشت. یکی دیگر از برتری‌های نسخه اسلیم نسبت به نسخه معمولی، وجود درایور Blu-ray با کیفیت Ultra HD است.

مدیر ارشد ارتباطات پلی‌استیشن اعلام کرده است که طراحی این دستگاه برای پاسخ به نیازهای بازیکنان بوده و برای رفع این نیاز‌ها، نسخه جدید پلی‌استیشن ساخته شده است. او همچنین افزود: تیم‌های مهندسی ما، ویژگی‌هایی به این دستگاه اضافه کردند تا بهترین تجربه بازی را برای شما فراهم کنند. این ویژگی‌ها همراه با یک دیسک درایو Blu-ray و حافظه SSD یک ترابایت در یک پوسته کوچک‌تر قرار گرفته است.

به گفته سونی، حجم کنسول 30 درصد و وزن آن بین 18 تا 24 درصد نسبت به کنسول اولیه PS5 کاهش پیدا کرده است. در طراحی این دستگاه از چهار پنل جداگانه ساخته شده که بالای آن طراحی و رنگ براقی دارد در حالی که زیر دستگاه از نوعی رنگ مات استفاده شده. اگر تصمیم به خرید نسخه دیجیتال PS5 کردید، می‌توانید دیسک درایو را بعدا خریداری و به این دستگاه اضافه کنید زیرا این درایو به صورت جداگانه نیز به قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد.

مدل اسلیم از ماه نوامبر (ماه آبان) در آمریکا عرضه می‌شود و طبق گفته‌های سونی، زمانی که تعداد PS5 موجود تمام شود، نسخه اسلیم تنها نسخه قابل فروش خواهد بود و اولین ورژن PS5 توقف تولید خواهد ‌شد. قیمت پلی‌استیشن اسلیم همراه با درایور Blu-ray، 499.99 دلار و نسخه دیجیتال آن، 449.99 دلار در آمریکا قیمت‌گذاری شده است. همزمان با معرفی نسخه اسلیم، سونی افزایش قیمتی برای این کنسول اجرا کرد؛ به صورتی که نسخه دیجیتال PS5، 399.99 دلار قیمت‌گذاری شده بود اما نسخه دیجیتال اسلیم، 449.99 دلار قیمت دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر