بازی Zelda: Breath of the Wild باکیفیت 8K در کامپیوتر!

Untitled-1.jpg

هرچند که بازی Zelda: Breath of the Wild، آخرین نسخه منتشر شده از این سری بازی به حساب نمی‌آید اما به لطف کیفیت بالای CEMU (شبیه‌ساز Wii در کامپیوتر) و با کمک چند مود مختلف، بهترین گرافیک و جلوه‌های بصری، بین سری بازی‌های زلدا را برای پلیرهای کامپیوتر فراهم می‌کند.

بازی Zelda: Breath of the Wild در سال 2017، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و با نقدهای بسیار مثبتی از طرف منتقدان و کاربران روبه‌رو شد. این عنوان که نوزدهمین قسمت از سری بازی زلدا محسوب می‌شود، با دریافت آرای مثبت زیادی توانست 3 جایزه، از جمله جایزه بهترین بازی سال 2017 را کسب کند. همچنین براساس نظر بسیاری از منتقدین و کاربران، این عنوان بهترین بازی جهان نام گرفته است.

هفته گذشته، صفحه Digital Dreams در یوتیوب ویدیویی از بازی Zelda: Breath of the Wild منتشر کرد که با کمک کارت گرافیک 4090 و ری‌تریسینگ توسعه‌یافته، توسط NiceGuy توانست این بازی را با کیفیت 8K همراه با 60FPS تجربه کند. ری‌تریسینگی که توسط NiceGuy طراحی شده، پیشرفته‌تر و باکیفیت‌تر نسبت به ری‌تریسینگی است که در سطح جهانی در دسترس عموم قرار دارد؛ همچنین قابلیت استفاده در بازی‌های قدیمی که نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در ادامه، ویدیو گیم‌پلی این بازی همراه با بالاترین کیفیت موجود را می‌توانید مشاهده کنید.

بازی جدید Zelda: Tears of the Kingdom در سال 2023 منتشر و تبدیل به آخرین نسخه ساخته‌شده از این سری بازی شد؛ هرچند که محبوبیت آن به اندازه پیشبینی‌ها زیاد نبود اما همچنان به عنوان یک بازی فوق‌العاده، ارزش تجربه را دارد. یک دنیای بزرگ که براساس نسخه‌های قبلی این سری بازی ساخته‌شده و ماجراجویی‌های مختلف در سرزمینی آشنا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر