مدل تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو رونمایی شد

hgjghjfgjfg.JPG

شیائومی اعلام کرد که پرچمداران جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد و مدل تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو نیز به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

چند لحظه پیش، شیائومی به طور رسمی از سری جدید پرچمدار خود، یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی کرد.

xiaomi-14-pro-titanium

شیائومی قصد دارد مدل تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو را نیز به بازار عرضه کند که مشخصات آن با مدل غیر تیتانیومی یکسان است و تنها از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند. این دستگاه از نمایشگر OLED ۱۲ بیتی ۶.۷ اینچی با لبه‌های خمیده استفاده می‌کند و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. وضوح این صفحه نمایش ۲K است و از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند که نرخ نوسازی آن بین یک تا ۱۲۰ هرتز بسته به نوع محتوای نمایش داده شده تغییر می‌کند.

xiaomi-14-pro-phone-two

از ویژگی‌های دیگر شیائومی ۱۴ پرو می‌توان به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی نمایشگر آن اشاره کرد که واقعاً چشم‌گیر است. این دستگاه از استاندارد HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ویکتوس ۲ بر روی آن قرار دارد تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خط‌وخش داشته باشد.

شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی تنها در یک نسخه با حافظه داخلی یک ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی ۸۸۸ دلار است و در مقایسه با قیمت شیائومی ۱۴ پرو غیر تیتانیومی که از ۶۸۳ دلار آغاز می‌شود، قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر