تاریخ معرفی سری شیائومی 14 و سیستم‌عامل HyperOS رسماً اعلام شد

xiaomi 14.jpg

شیائومی بالاخره تاریخ رونمایی از نسل بعدی پرچمدار خود، یعنی سری شیائومی 14 و سیستم‌عامل جدید HyperOS را اعلام کرد. این محصولات در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان‌ماه)، یعنی پنجشنبه همین هفته به‌طور رسمی در چین معرفی خواهند شد.

چند وقت پیش، شیائومی رسماً اعلام کرد که سیستم‌عامل HyperOS MIUI را جایگزین خواهد کرد و گوشی‌های اولین گوشی‌های مجهز به این سیستم‌عامل، یعنی سری شیائومی 14 خواهند بود. اسکرین‌شات‌های HyperOS نیز قبلاً منتشر شده بود، اما تاریخ رسمی رونمایی از این سیستم‌عامل در تاریخ 4 آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

معرفی محصولات سری شیائومی 14 و HyperOS در یک مراسم ویژه در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان‌ماه) برگزار خواهد شد. سیستم‌عامل HyperOS تنها برای گوشی‌های هوشمند محصولات شیائومی معرفی نخواهد شد، بلکه در طیف گسترده‌ای از محصولات این شرکت، از تبلت‌ها گرفته تا خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

HyperOS-Teaser

همچنین، همین هفته پنجشنبه در ساعت 19 به وقت چین، مراسم معرفی این محصولات برگزار خواهد شد. در کنار اعلام سیستم‌عامل جدید HyperOS، گوشی‌های مدل‌های مختلف سری شیائومی 14 نیز معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در نسخه‌های استاندارد و پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین‌های لایکا عرضه شوند.

شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های شیائومی 14 و 14 پرو از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفود آب و گردوغبار پشتیبانی خواهند کرد و مدل پرو احتمالاً با سنسور 1 اینچی سونی مجهز خواهد شد. این محصولات در نسخه‌های بالاتر نیز با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهند شد.

Xiaomi-14-Teaser

قیمت مورد انتظار برای گوشی‌های سری شیائومی 14 به طور تقریبی در محدوده 550 تا 700 دلار قرار دارد و مدل پرو احتمالاً با قیمتی کمی بالاتر عرضه خواهد شد. البته باید توجه داشت که این قیمت‌ها مرتبط با بازار چین هستند و قیمت‌های جهانی ممکن است متغیر باشد.

آخرین نکته این است که اگرچه سری شیائومی ۱۴ از ابتدا با سیستم‌عامل HyperOS عرضه خواهد شد، اما بسیاری از محصولات قدیمی شیائومی، ردمی و پوکو به تدریج این سیستم‌عامل را در آینده پشتیبانی خواهند کرد. می‌توانید در مقاله مرتبط لیست محصولات ممکن را بیابید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMarena.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر