مشخصات احتمالی شیائومی 14 به‌طور کامل لو رفت

xiaomi 14.jpg

به احتمال زیاد، شیائومی تا چند هفته آینده، سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، پس از منتشر شدن رندرهای شیائومی 14 پرو، گزارش‌هایی کامل از مشخصات فنی این گوشی به دست آمده است. بنابراین، بیایید پیش از رونمایی رسمی از این گوشی با مشخصات آن آشنا شویم.

به گزارش وب‌سایت گیزموچاینا، یک منبع اطلاعاتی مطلع در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از گوشی شیائومی 14 منتشر کرده و مشخصات فنی این گوشی را ارائه داده است. این تصویر شامل تصویری از ظاهر گوشی نیز می‌شود. در پشت این گوشی، یک ماژول دوربین به شکل مربعی دیده می‌شود که سه دوربین را شامل می‌شود. این ماژول شامل دو دوربین با رزولوشن 50 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو با رزولوشن 50 مگاپیکسل است.

گوشی پرچمدار شیائومی احتمالاً دارای نمایشگر C8 OLED با اندازه 6.44 اینچ و عمق رنگ 12 بیتی و رزولوشن 1.5K خواهد بود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2800 نیتی، پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10+ نیز بهره می‌برد. همچنین، گوشی شیائومی 14 دو بلندگو استریو، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، و فرستنده مادون قرمز را نیز در خود جای داده است.

Xiaomi-14_1.jpg.webp

به علاوه، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و از رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4 استفاده می‌کند. برای مدیریت دما، از سیستم خنک‌کننده VC Liquid نیز استفاده شده است.

باتری گوشی شیائومی 14 احتمالاً با ظرفیت 4600 میلی‌آمپرساعت تأمین می‌شود و از شارژ سیمی سریع 90 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است که این اطلاعات هنوز توسط شیائومی تأیید نشده اند. با این حال، احتمالاً تا روزهای آینده و تا تاریخ معرفی رسمی گوشی سری 14 گزارش‌های بیشتری منتشر خواهد شد. منتظر معرفی رسمی این خانواده گوشی‌ها در تاریخ 5 آبان هستیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر