این گوشی‌های شیائومی MIUI 14 را به روزرسانی می‌کنند

gjhgjkhg.JPG

شیائومی لیست دستگاه‌هایی که قرار است به رابط کاربری MIUI 14 به‌روزرسانی شوند را منتشر کرده است.

شیائومی اواخر سال گذشته رابط کاربری MIUI 14 را معرفی کرد، که بر پایه‌ی اندروید ۱۳ توسعه داده شده است. در آن زمان، لیست اولیه از دستگاه‌هایی که به MIUI 14 به‌روزرسانی خواهند شد، منتشر شد. پس از مدتی، شیائومی لیست دومین دستگاه‌ها را نیز اعلام کرد.

راه‌اندازی رابط کاربری MIUI 14 برای اکثر دستگاه‌های موجود در این لیست آغاز شده است، اما هنوز برخی از آن‌ها رابط کاربری جدید را دریافت نکرده‌اند. این موقعیت در حالی است که گوگل تا یک ماه دیگر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را منتشر می‌کند.

hjkghkghk.JPG

لیست دستگاه‌های سازگار با MIUI 14 اکثراً دستگاه‌های متوسط ​​رده را شامل می‌شود، به‌ویژه محصولات سری ردمی نوت. این لیست همچنین گوشی‌های معتبری مانند شیائومی ۱۱ را نیز دربرمی‌گیرد.

لطفاً توجه داشته باشید که این لیست برای بازار چین اعلام شده است و MIUI 14 برای بازارهای جهانی به تاخیر افتاده‌تر منتشر می‌شود. برخی از گوشی‌ها ممکن است نسخه‌ای از رابط کاربری MIUI 14 با اندروید ۱۲ را دریافت کنند، اما اکثر آن‌ها به نسخه‌ی اندروید ۱۳ ارتقا داده می‌شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: miuirom

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر