ردمی نوت ۱۳ شیائومی در پنج مدل عرضه می‌شود

hjghjghj.jpg

منبعی آگاه ادعا می‌کند که گوشی‌های جدید از خانواده ردمی نوت ۱۳ از شرکت شیائومی به پنج مدل متفاوت تقسیم خواهند شد.

وب‌سایت XiaomiUI که سابقه و شهرت خوبی در لو دادن اطلاعات محصولات شیائومی داشته، اعلام کرده است که سری ردمی نوت ۱۳ به صورت پنج مدل مختلف وارد بازار خواهد شد. احتمالاً شیائومی این گوشی‌ها را در ماه آینده برای بازار چین معرفی خواهد کرد.

گوشی اول از این خانواده، ردمی نوت ۱۳ 4G نام دارد و در دو نسخه استاندارد و NFC عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده کوالکام بهره‌مند خواهد بود و در کشورهای چین، ترکیه، اندونزی و اروپا در دسترس خواهد بود.

گوشی دوم، ردمی نوت ۱۳ 5G است که از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کند. این گوشی در سه نسخه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

Redmi-Note-12-Pro-5G-1-768x666.webp

همچنین، شیائومی در حال تولید ردمی نوت ۱۳ پرو 5G و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس 5G نیز است. این دو گوشی از پردازنده مدیاتک و دوربین اصلی با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل (با حسگر ایزوسل HP3) برخوردار خواهند بود و همچنین دارای دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شوند. تفاوت دقیق بین مدل‌های ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس اعلام نشده است.

قوی‌ترین عضو از خانواده ردمی نوت ۱۳ شیائومی، مدل توربو خواهد بود که احتمالاً دارای دوربین مشابه ردمی نوت ۱۳ پرو با پردازنده اسنپدراگون خواهد بود.

مشخصات قیمتی برای این گوشی‌ها اعلام نشده است، اما ممکن است قیمت آن‌ها نسبت به نسل قبلی بیشتر باشد. احتمالاً تمامی این گوشی‌ها با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: xiaomiui

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر