ردمی نوت 13 پرو پلاس احتمالاً نمایشگر خمیده و دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

200mp.jpg

در حال حاضر، ردمی در حال کار بر روی گوشی‌های سری نوت 13 می‌باشد و طبق برخی از شایعات، قرار است این گوشی‌ها در ابتدا در ماه اکتبر در بازار چین و سپس در سایر بازارهای جهانی معرفی گردند. همچنین اخبار تازه‌ای نیز نشان می‌دهد که نسخه گران‌ترین این خانواده، یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس، با نمایشگر خمیده به بازار عرضه خواهد شد.

طبق شایعات موجود، سری ردمی نوت 13 شامل نمایه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس خواهد بود و منبع موثر به نام Digital Chat Station (DCS) اطلاعاتی درباره نسخه پرو پلاس این مجموعه منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط DCS، مدل پرو پلاس دارای دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود که در مدل پرو پلاس نسخه قبلی این دوربین به کار گرفته شده بود. این گوشی میان‌رده با دوربین 200 مگاپیکسلی به احتمال زیاد به عنوان جایگزینی برای ردمی نوت 12 پرو پلاس معرفی خواهد شد، به‌طوری که ردمی نوت 13 پرو پلاس به عنوان یک انتخاب واقعی تایید می‌شود.

Redmi-Note-13-Pro.jpg.webp
-

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی DCS، دوربین 200 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت زوم 4 برابری را نیز به کاربران ارائه خواهد داد. همچنین این منبع به وجود باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات در این گوشی اشاره نموده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، نمایشگر خمیده در آن است. این نمایشگر با رزولوشن 1.5K و احتمالاً با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، از ویژگی‌های مهم این مدل به‌شمار می‌آید.

به تازگی، طراحی نمایه ردمی نوت 13 پرو منتشر شده است که احتمالاً تفاوت‌هایی با نسخه پرو پلاس نخواهد داشت. در این مورد، نسخه استاندارد و مدل معمولی با نمایشگر صاف تجهیز خواهند شد، در حالی که مدل پرو پلاس از نمایشگر خمیده استفاده خواهد کرد.

نتیجه‌گیری نشان می‌دهد که همچنان تاکنون اطلاعات تأییدی درباره این مسئله منتشر نشده است و تنها با شایعات سر و کار داریم. احتمال وجود نسخه با نمایشگر خمیده در سری ردمی نوت 13 وجود دارد، اما نمی‌توان این ادعا را تایید کرد. منتظر معرفی رسمی سری ردمی نوت 13 در اوایل سال 2024 برای بازارهای جهانی هستیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر