ردمی نوت 12T پرو با دایمنسیتی 8200 اولترا و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

jkiljili.jpg

ردمی نوت 12T پرو در بازار چین رونمایی شد. این گوشی موبایل که جانشین ردمی نوت 11T پرو می‌باشد، با صفحه‌نمایش LCD و چیپست دایمنسیتی 8200 اولترا عرضه شده است؛ همان تراشه‌ای که به شیائومی Civi 3 هم قدرت می‌بخشد.

گرچه این دستگاه در حال حاضر برای خرید در چین موجود است و از فردا برای خرید در دسترس خواهد بود، انتظار می‌رود که به بازار جهانی نیز وارد شود. با این حال، شیائومی هنوز به‌طور رسمی این امر را تأیید نکرده است.

مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت 12T پرو توانایی جدیدترین مدل گوشی ردمی توسط چیپست دایمنسیتی 8200 اولترا با بیشینه فرکانس 3.1 گیگاهرتز فراهم شده است. این دستگاه در نسخه‌ی پیشرفته‌تر، با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 تجهیز شده است، که آن را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل می‌کند.

ردمی نوت 12T پرو دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که از ریفرش ریت 144 هرتز حمایت می‌کند. این صفحه نمایش با حداکثر روشنایی 650 نیت، 100 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و همچنین قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 را دارد.

Redmi-Note-12T-Pro-1.jpg.webp
-

گوشی جدید ردمی در پشتی با سه دوربین اصلی خود ظاهر می‌شود. این دستگاه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تجهیز شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی موبایل 16 مگاپیکسلی است.

ردمی نوت 12T پرو انرژی خود را از یک باتری 5080 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده است. ویژگی‌های دیگری که در آن وجود دارد عبارتند از: بلوتوث 5.3، قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت، فرستنده اینفرارد، جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون، پورت USB-C و اسپیکر استریو.

گوشی هوشمند شیائومی در واریانت‌های مختلف با 8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. مدل اولیه این دستگاه با قیمت 225 دلار و مدل برترین آن با قیمت 282 دلار عرضه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر