شیائومی سری ردمی نوت 11 را ۶ آبان معرفی می‌کند

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ در تاریخ ۲۸ اکتبر یعنی ششم آبان ماه در چین رونمایی خواهد شد. این کمپانی چند پوستر تبلیغاتی نیز منتشر کرده که مقداری از مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است. به‌عنوان مثال در یکی از پوسترها می‌توانیم ماژول دوربین را ببینیم و همچنین طبق این تصاویر، دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار دارند و جک هدفون به همراه اسپیکر در بخش فوقانی دیده می‌شوند.

شیائومی در اعلام رسمی خود اشاره‌ای به تعداد گوشی‌هایی که قرار است رونمایی شود، نداشته اما براساس اخبار و شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، باید انتظار معرفی ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو را داشته باشیم. براساس احتمالات مدل پرو این دستگاه با پردازنده دایمنسیتی 920 مدیاتک و نمایشگر اولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه خواهد شد. گویا این باتری از سرعت شارژ ۶۷ یا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه این سری از گوشی‌های ردمی نیز با باتری 5000 میلی‌آمپری به دست کاربران خواهد رسید اما این گوشی با سرعت شارژ ۳۳ وات ارائه خواهد شد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توانیم به نمایشگر ۱۲۰ هرتز LCD و چیپست Dimensity 810 اشاره کنیم. اگر شایعات و اخبار منتشر شده به واقعیت بپیوندد، خریداران این گوشی می‌توانند بین دو مدل ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. از طرف دیگر، مدل پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

redmi-note-11-teaser-3.jpg
-

فقط یک هفته دیگر تا زمان رونمایی این محصول باقی مانده است که بدون شک تا آن زمان جزئیات بیشتری از آن‌ها لو می‌رود. در نهایت باید ببینیم شیائومی این گوشی‌ها را با چه قیمتی راهی بازار می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر