به زودی شاهد معرفی ردمی نوت 10 پرو 5G با تراشه‌ی اسنپدراگون 750G خواهیم بود

redmi-note-10-pro.jpg

شایعات و اخبار مختلف نشان می‌دهد که شیائومی در حال ساخت یک نسخه‌ی 5G از ردمی نوت 10 پرو با پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G است.

ردمی نوت 10 پرو به واسطه‌ی مشخصات بسیار جذاب (همچون نمایشگر 120 هرتزی امولد و دوربین 108 مگاپیکسلی) و البته قیمت مناسبش، بر سر زبان‌هاست. با این حال کمبود این گوشی، عدم پشتیبانی از 5G است. درواقع ارتباط 5G حالا به یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است و روز به روز هم بر گسترش آن افزوده می‌شود. جالب اینجاست که حتی در گوشی‌های میانرده هم، پشتیبانی از 5G به یکی از نکات مهم و کلیدی تبدیل شده است. در این زمینه، شیائومی تعدادی از گوشی‌های سری Lite خود را با پشتیبانی از 5G راهی بازار کرده است اما قیمت این گوشی‌ها کمی بیشتر از گوشی‌های ردمی است.

حالا بنا به گزارشات جدید و همچنین تصویری که در ادامه می‌بینید، به نظر می‌رسد که ساخت گوشی Redmi Note 10 Pro 5G در دست انجام است. همانطور که در تصویر می‌بینید، پنل پشتی این گوشی شبیه به ردمی نوت 10 پرو است. با این حال امیدواریم که شاهد استفاده‌ی پردازنده‌ی بهتری نسبت به اسنپدراگون 732G 4G در این گوشی باشیم. حالا شایعاتی نشان می‌دهد که احتمالاً از پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G در این گوشی استفاده شود اما انتظار به کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون 780G که در Mi 11 Lite 5G استفاده شده است و البته قیمت بالاتری هم دارد را نداریم.

به جز پشتیبانی از 5G، انتظار می‌رود که تقریباً همه‌ی مشخصات ردمی نوت 10 پرو 5G و مدل 4G این گوشی کاملاً مشابه باشد. با این حال ممکن است ورق برگردد و شاهد ارائه‌ی دستگاهی باشیم که با مدل 4G تفاوت بسیاری داشته باشد. این اتفاق را در خصوص Redmi Note 10 و Redmi Note 10 5G پیش‌تر تجربه کرده‌ایم.

پوستر تبلیغاتی - ردمی نوت 10 پرو 5G.jpg
پوستر تبلیغاتی - ردمی نوت 10 پرو 5G -

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، اردیبهشت ماه 1400

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر