مشخصات و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو لو رفت

Untitled-1.jpg

انتظار داریم که سری گوشی‌های می‌ 11 در اوایل سال 2022 راهی بازار شوند، در این میان چند روز پیش خبری منتشر شد که به ما اطلاع می‌داد که سری ردمی 11 با سرعت شارژ ۱۲۰ وات ارائه خواهد شد. در همین بحبوحه یکی از افشاگران معروف حوزه تکنولوژی مدعی شد که گوشی‌های ردمی با نسخه‌ی سفارشی رابط کاربری MIUI راهی بازار خواهند شد.

این افشاگر اعلام کرد که حداقل دو گوشی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو را خواهیم دید و شیائومی اگر بخواهد سنت خود را ادامه دهد، گوشی ردمی نوت‌ ۱۱ پرو مکس برای کاربران معرفی خواهد کرد.

مشخصات و قیمت ردمی‌ نوت‌ ۱۱‌

این افشاگر اعلام کرده که ردمی نوت 11 قرار است با نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به دست کاربران برسد و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی کند که این دو قابلیت تقریبا در همه گوشی‌ها فراگیر شده است. اما در بخش دوربین این‌ دستگاه مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنند.

پردازنده این دستگاه که وظیفه پردازش تمام اطلاعات را دارد، چیپست Dimensity 810 مدیاتک است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به کار گرفته شده است. باتری این دستگاه نیز 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و سرعت شارژ آن هم به ۳۳ وات می‌رسد.

به نظر می‌رسد مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۸۶ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم باید مبلغ ۲۱۸ دلار بپردازند. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم احتمالا ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

Redmi-Note-11-2.jpg
-

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۱ پرو

در نسخه پرو ردمی نوت 11 باید انتظار بهره‌گیری از چیپست Dimensity 920 را داشته باشیم. گفته شده که این دستگاه در دو کانفیگ ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. . همچنین برخلاف مدل استاندارد، ردمی نوت‌ ۱۱ پرو از نمایشگر اولد استفاده می‌کند و رزولوشن دوربین اصلی هم به ۱۰۸ مگاپیکسل می‌رسد.

به نظر می‌رسد باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است ولی سرعت شارژ آن به ۶۷ وات می‌رسد. مدل ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۲۴۹ و ۲۸۰ دلار قیمت دارند و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ۳۱۱ دلار به دست کاربران می‌رسد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MySmartPrice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر