ایلان ماسک به‌دنبال راه‌اندازی بانک در پلتفرم ایکس

gjghfgh.JPG

ایلان ماسک در یک جلسه حاضران ایکس اعلام کرد که این پلتفرم باید تا پایان سال ۲۰۲۴ به سرویس مالی مجهز شود.

ایلان ماسک این اظهارنظر را داشت که ایکس (توییتر سابق) باید به مرکز دنیای مالی تبدیل شود و سرویس‌های مالی را به‌طور کامل در اختیار مشتریان قرار دهد. او انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، سرویس‌های مالی به ایکس اضافه شوند.

صبح امروز به وقت ایران، ایلان ماسک جلسه‌ای را با حضور تمامی مدیران و کارمندان ایکس برگزار کرد. این جلسه به‌طور محرمانه انجام شد اما برخی جزئیات آن منتشر شد. به گفته این وب‌سایت، ایلان ماسک در جلسه اظهار کرد که سرویس‌های مالی ایکس بسیار قدرتمند خواهند بود.

در بخشی از جلسه، ایلان ماسک به کارمندان ایکس گفت: "وقتی از پرداخت صحبت می‌کنم، منظورم کل زندگی مالی افراد است. اگر مسئله‌ای به پول مربوط باشد، روی پلتفرم ما قابل دسترسی خواهد بود. فرقی ندارد که بحث پول باشد یا اوراق بهادار یا چیزهای دیگر. بنابراین سرویس مالی ایکس قرار نیست صرفاً این‌گونه باشد که ۲۰ دلار برای دوست خود بفرستید، منظورم این است که سرویسی بسازیم که نیاز به حساب بانکی را از بین ببرد."

ایلان ماسک

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، نیز در جلسه‌ی امروز حضور داشت. بر اساس اظهارات یاکارینو، راه‌اندازی سرویس مالی "فرصتی همه‌جانبه" در سال ۲۰۲۴ است. ماسک در تکمیل سخنان یاکارینو اضافه کرد: "اگر این سرویس را تا پایان سال آینده در دسترس قرار ندهیم، مشکلات زیادی خواهیم داشت."

براساس اسناد منتشرشده، پلتفرم ایکس قصد دارد مجوز انتقال پول را در ایالت‌های مختلف آمریکا دریافت کند تا در نهایت سرویس مالی را به صورت گسترده در دسترس قرار دهد. ماسک در جلسه‌ی امروز امیدواری خود را بیان کرد که مجوزهای باقی‌مانده در ماه‌های آینده دریافت خواهند شد.

ایلان ماسک پیش‌تر بارها اعلام کرده بود که قصد دارد ایکس را به سرویسی مالی تبدیل کند. او سال‌ها قبل سایتی به نام x.com راه‌اندازی کرد که بر سرویس‌های مالی متمرکز بود. تغییر نام توییتر به ایکس نشان می‌دهد که شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور به سمت تبدیل شدن به بانک حرکت می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: TheVerge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر