ایکس، توییتر سابق 600 میلیون بازدید در ماه سپتامبر از دست داد

dollar X.jpg

آمار ترافیک ایکس (توییتر سابق) آخرین رقم‌ها نگران‌کننده است و این وب‌سایت، جایگاه خود را میان پنج سایت پربازدید جهان را در یک ماه از دست داده است و هیچ نشانه‌ای از بهبود وضعیت نمایان ندارد.

این به نظر می‌رسد که وضعیت توییتر حتی جدی‌تر از چیزی است که ممکن بوده باشد. آمار منتشرشده توسط SimilarWeb نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر حدود 600 میلیون بازدیدکننده را از دست داده است. این فروپاشی می‌تواند هر سرویس دیگری را از پا درآورد، اما توییتر هنوز می‌تواند به تعدادی حدود 5.8 میلیارد بازدید ماهانه حساب کند.

ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، در زمانی که شرکت به دنبال منابع درآمد جدید است، هنوز هم دلایلی برای نگرانی دارند. در نگاه اول، کاهش محبوبیت این سرویس به‌راحتی قابل توضیح است. حضور فعال ایلان ماسک در مدیریت توییتر بسیاری از افراد را ناراضی کرده است.

twitter-.jpg

علل از دست دادن ترافیک توییتر

اخراج انبوه کارمندان، تصمیمات سرمایه‌گذاری نادرست و برخورد ناپسند با کارمندانی که انتخاب کردند در شرکت بمانند، تغییرات چشمگیر در سیاست‌های پلتفرم به‌ویژه در ارتباط با تصحیح اطلاعات نادرست و نیز افزایش تعداد شکایت‌ها از برخی از میلیاردرها، از جمله مشکلاتی هستند که توییتر در حال مقابله با آنها است. به علاوه، آقای ماسک اکنون قصد دارد برای استفاده از ویژگی‌های پایه مثل مشاهده و انتشار پیام‌ها، هزینه کند. بنابراین تصمیم‌گیری تولیدکنندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان برای ترک شبکه اجتماعی توییتر و جلوگیری از تبلیغات در آن از معقولیت برخوردار است.

توییتر از دست دادن 600 میلیون بازدیدکننده در ماه سپتامبر 2023 را تجربه کرد. این واقعه به نظر می‌رسد جهانی باشد؛ بر اساس گزارش Android Headlines، تقریباً 83 درصد از 176 کشوری که در ماه سپتامبر به توییتر دسترسی داشتند، کاهش ترافیک خود را تجربه کردند. همچنین، تعداد جستجوهای انجام شده در توییتر نیز از زمان تولید آقای ماسک تخفیف یافته و از 14 میلیون جستجو ماهیانه به حدود 11 میلیون در سال بعد کاهش یافته است. آیا توییتر به سقوط می‌رود؟ هنوز زود است برای این تصمیم، اما یک نکته واضح است: رهبران توییتر با موانعی دست و پنجه نرم می‌کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gearrice.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر