دونالد ترامپ با انتشار عکس بازداشت خود به ایکس (توییتر سابق) بازگشت

hjghjf.jpg

چند ماه پیش، پس از خرید شبکه اجتماعی توییتر (که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود)، ایلان ماسک دسترسی به تعدادی از حساب‌های کاربری که مسدود شده بودند را بازگرداند. یکی از این حساب‌ها حساب دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بود. اکنون ترامپ به ایکس بازگشته است تا تصویر بازداشت خود را به اشتراک بگذارد.

ترامپ در تاریخ پنج‌شنبه به اتهام تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 در ایالت جورجیا، خود را به زندان شهرستان فولتون معرفی کرده و تصویر بازداشت خود را در آنجا به ثبت رسانده است. او این تصویر را برای انتشار اولین پست خود در ایکس پس از تاریخ 8 ژانویه 2021، که اکانت او در آن زمان مسدود بود، استفاده کرده است.

در ژانویه 2021، پس از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره، ایکس حساب رسمی رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل تهدید به افزایش خشونت مسدود کرد. دسترسی او به پلتفرم‌های متا نیز متوقف شد و به همین دلیل، ترامپ تصمیم به تأسیس شبکه اجتماعی Truth Social گرفت.

Screenshot_2023_08_24_at_10.14.44_PM.jpg.webp
-

ترامپ تا ژوئن 2022 قرارداد انحصاری خود با Truth Social را تمدید کرد. از آن زمان، تمرکز کامل او روی این شبکه اجتماعی بود. با این حال، به تازگی به ایکس بازگشته و از این شبکه اجتماعی برای انتشار مطالب خود استفاده می‌کند.

در نوامبر 2022، ایلان ماسک نظرسنجی‌ای را در مورد بازگشایی حساب توییتر ترامپ برگزار کرد و بیش از 15 میلیون رأی از کاربران جمع‌آوری شد. در این نظرسنجی، حدود 51.8 درصد به بازگشایی حساب ترامپ و 48.2 درصد به عدم بازگشایی آن رأی دادند.

ترامپ در پاسخ به این نتایج، اعلام کرد که نیازی به بازگشت به توییتر ندارد و Truth Social عملکرد خوبی داشته است. او اعتقاد دارد که توییتر مشکلات زیادی دارد. از این رو، باید دید که آیا ترامپ به جدیت در ایکس بازگشته و فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی خواهد داشت یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-realDonaldTrump

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر