جزئیاتی از ملاقات محرمانه ایلان ماسک و پاراگ آگراوال، مدیرعامل قبلی توییتر در سال 2022 فاش شد

gfjygjygj.JPG

ایلان ماسک، پس از تصاحب توییتر در سال گذشته، همراه با برخی از مدیران ارشد این شرکت، پاراگ آگراوال را اخراج کرد. گزارشات جدید به تفصیلات مربوط به ملاقات مخفیانه این دو نفر در سال 2022 اشاره دارد، که این ملاقات باعث شد ماسک نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های آگراوال در مدیریت داشته باشد و یکی از ضعف‌های او به عنوان مدیرعامل را مورد بررسی قرار دهد.

والتر آیزاکسون، نویسنده‌ای که به مدت سه سال به نگارش بیوگرافی ماسک پرداخته است، در بخشی از کتاب خود جزئیات مربوط به این ملاقات را شرح داده است. این کتاب در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) منتشر می‌شود و وال استریت ژورنال بخشی از آن را منتشر کرده است.

Elon-Musk-1024x537.jpg.webp

به گفته گزارش وال استریت ژورنال، آیزاکسون در این بیوگرافی توصیف می‌کند که پس از ملاقات مخفیانه‌ای که برای صرف شام برگزار شده بود، ماسک آگراوال را به عنوان یک "انسان بسیار خوب" یاد کرده است، اما همچنین بیان کرده که مدیرعامل نیازی به دوست‌داشتنی بودن ندارد:

"چیزی که توییتر به آن نیاز دارد یک اژدهای آتشین است و پاراگ اینطور نیست."

آیزاکسون همچنین توضیح می‌دهد که این ملاقات پیش از انجام قرارداد تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا با ارزش 44 میلیارد دلار برگزار شده بود و در آن محل، "برت تیلور"، رئیس هیئت مدیره توییتر در آن زمان، حضور داشته است. نکته قابل توجه دیگر این است که آگراوال بلافاصله پس از این شام اعلام کرد که ماسک به هیئت مدیره توییتر خواهد پیوست.

Parag-Agrawal-1024x576.jpg.webp

اما همه چیز به این خوبی پیش نرفت و به سرعت شکافی بین ماسک و آگراوال شکل گرفت. مالک فعلی توییتر با انتشار یک توییت در ماه فروردین سال گذشته اظهار کرد که اکثر حساب‌های پرطرفدار این پلتفرم به‌ندرت فعالیت می‌کنند و سوال کرد که آیا توییتر در حال نابود شدن است؟ در همان زمان، ماسک از پیوستن به هیئت مدیره توییتر منصرف شد.

در ماه آوریل نیز ماسک پیشنهاد خرید توییتر با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم را ارائه کرد و گفت که به مدیریت این شرکت، از جمله آگراوال، اطمینان ندارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wsj

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر