تماس صوتی و تصویری به ایکس اضافه شد

X.jpg

ایلان ماسک، مالک ایکس (پیشتاز گذشته به نام توییتر)، که مدتی پیش اعلام کرده بود قابلیت تماس صوتی و تصویری را به این پلتفرم اجتماعی اضافه خواهد کرد، در نهایت این ویژگی‌ها را به پلتفرم خود افزود.

ایکس، که پیشتازاً با نام توییتر شناخته می‌شد، قابلیت برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را فعال کرد. چندین کاربر این شبکه اجتماعی در زمان باز کردن برنامه، اعلانی دریافت کردند که به افزودن این قابلیت اشاره داشت.

به‌طبق اعلان ورودی، یک گزینه‌ی جدید با نام "Enable audio and video calling" به تنظیمات ایکس اضافه شده و کاربران می‌توانند براساس نیاز خود این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند. پس از فعال‌سازی این ویژگی، می‌توانید مشخص کنید که چه افرادی می‌توانند با شما تماس بگیرند؛ این افراد شامل کسانی می‌شوند که در فهرست مخاطبان شما قرار دارند، دنبال‌کنندگان شما هستند، یا افرادی که تأیید شده‌اند. در آخر، با باز کردن بخش ارسال پیام خصوصی و انتخاب نماد تلفن در گوشه‌ی بالا و سمت راست، می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری را آغاز کنید.

x-audio-calling-feature-6539fa1c5641fa531bdc5c9f.webp

باوجود اینکه ایکس هنوز به‌طور رسمی افزودن این ویژگی‌ها را اعلام نکرده است، به‌نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی تلاش می‌کند کاربران را از افزودن این ویژگی‌ها آگاه سازد با انتشار پستی معماگونه با متن "ready for it".

ایلان ماسک به‌عنوان مالک ایکس، از مدتی پیش اضافه کردن قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری را به‌عنوان یکی از اهداف اساسی خود برای تبدیل این شبکه اجتماعی به یک اپلیکیشن برتر پی‌گیری می‌کند. این میلیاردر مشهور اخیراً اعلام کرد که این ویژگی برای انظمت‌های iOS، اندروید، مک و ویندوز به‌صورت بدون نیاز به شماره تلفن در دسترس خواهد بود.

بااین وجود، هنوز نمی‌دانیم آیا کاربرانی که اشتراک پریمیوم ندارند می‌توانند از قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری در این شبکه اجتماعی بهره‌برند یا خیر. ماه گذشته، کریس مسینا، مخترع هشتگ و یکی از حامیان منابع باز، اعلام کرد که کاربران برای استفاده از تماس‌های صوتی و تصویری باید اشتراک پولی خریداری کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر