5 بازی ضعیف کنسول PS5 در سال 2023 از دیدگاه وب‌سایت Metacritic

game5.jpg

به عقیده بسیاری از متخصصان، سال 2023 یکی از سال‌هایی به یادماندنی در دنیای بازی‌های ویدیویی تلقی می‌شود. در این سال، تعداد زیادی بازی بزرگ برای کنسول PlayStation 5 منتشر شده است. عناوین برجسته‌ای مانند "فاینال فانتزی 16" و "مرد-عنکبوتی 2" تجربه‌های شگفت‌آوری را برای کاربران کنسول و دنیای بازی فراهم کرده‌اند.

هر سال، هزاران بازی برای کنسول محبوب PS5 منتشر می‌شود. با این حال، برخی از این بازی‌ها در سال 2023 نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. در این مقاله، به بررسی 5 بازی ناموفق کنسول PS5 در سال 2023 از دیدگاه وب‌سایت "متاکریتیک" می‌پردازیم. در ادامه همراه فیسیت باشید.

5- Postal 4: No Regrets

Enchanted.webp

اگرچه طرفداران ژانر شوتر اول شخص هیچگاه سری Postal را به دلیل بازی‌های خاص خود به یاد نمی‌آورند، اما حداقل انتظار داشتند که این سری برخی از موفقیت‌های خود را تکرار کند. بازی Postal 4: No Regrets یکی از بزرگترین پشیمانی‌ها برای طرفداران این ژانر به حساب می‌آید. این بازی پر از باگ‌ها و مشکلات فنی است و طنزی که در آن ارائه می‌شود، قدیمی و کم‌ارتقاء به حساب می‌آید. Postal 4 در مجموع با میانگین امتیاز 15% از وب‌سایت Metacritic تاثیر منفی گذاشته است.

4- Greyhill Incident

AltairBreaker.webp

به عنوان بدترین بازی ترسناک سال 2023 شناخته می‌شود، Greyhill Incident داستان حمله موجودات فضایی به شهر کوچک Greyhill را روایت می‌کند. اصولاً، این بازی باید داستان یک شخصیت اصلی که ماموریت نجات شهروندان از دست موجودات فضایی را بر عهده دارد، روایت کند. متأسفانه، در اجرای تمامی جزئیات، Greyhill Incident شکست خورده و دارای دیالوگ‌های نامناسب، گیم‌پلی خسته‌کننده و طراحی غیرعادی تصمیم‌وانتخاب‌های بازیکن است. میانگین امتیاز این بازی از وب‌سایت Metacritic تنها 26% است.

3- The Lord of the Rings – Gollum

Gollum-scaled.webp

پروژه بازی The Lord of the Rings: Gollum منجر به توقف توسعه‌دهنده Daedalic Entertainment در تولید بازی‌های کامپیوتری به مدتی شد. این بازی ابتدا در سال 2019 با هدف برگرداندن دنیای "ارباب حلقه‌ها" به صنعت گیمینگ معرفی شد، اما همه چیز به تناسب برنامه پیش نرفت. گرافیک نادرست، طراحی مراحل خسته‌کننده، گیم‌پلی کم‌بهره و اجراهای نادرست به عنوان دلایلی برای قرار گرفتن بازی LORTR: Gollum در فهرست بدترین بازی‌های سال 2023 اشاره شده‌اند. این بازی با میانگین امتیاز 34% از وب‌سایت Metacritic انتقاد شده است.

2- Altair Breaker

Greyhill-scaled.webp

سال 2023 سال خوبی برای بازی‌های واقعیت مجازی (VR) بود، اما یک بازی به نام Altair Breaker نتوانست موفقیت چشمگیری در این زمینه داشته باشد. Altair Breaker در واقع به عنوان یک بازی کامپیوتری واقع نمی‌شود و توانایی جلب مخاطبان را نداشت. این بازی به تعریف یک داستان جذاب و محوریت شمشیر و زره فاقد است، گیم‌پلی نه چندان جذابی دارد و طراحی بصری‌اش نیز متوسط به حساب می‌آید. Altair Breaker با میانگین امتیاز 41% از وب‌سایت Metacritic مورد انتقاد قرار گرفته است.

1- Enchanted Portals

Postal4.webp

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی Enchanted Portals این است که در تلاش برای اجرای تمام ایده‌های مشتق از بازی معروف Cuphead، به شکست مواجه شده است. Enchanted Portals عمدتاً به عنوان یک کپی نسخه اصلی Cuphead تشخیص داده می‌شود و از نظر نوآوری، نمی‌تواند به اصلی برسد. این بازی، به جز اختلافات در دقت مکانیک‌ها، محکمیت طراحی و لذت کسب شده از مهارت در مقایسه با Cuphead را فراموش می‌کند. Enchanted Portals با میانگین امتیاز 42% از وب‌سایت Metacritic روبرو شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر