پروژه جدید ابربازی سگا در راه است

sega0.jpg

پس از انتشار و موفقیت بازی جدید سونیک به نام Sonic Superstars، شرکت سگا اعلام کرده است که پروژه ابربازی خود را شروع کرده و این عنوان نخستین بازی در این پروژه بوده. همچنین اعلام شد که بازی‌های بعدی این پروژه به زودی عرضه می‌شود.

بازی جدید سونیک در سال 2023 توسط Sonic Team ساخته و سگا آن را منتشر کرد. سبک این بازی همانند نسخه اولیه سونیک جنسیس در سال 1990 است به همین دلیل توانست با طرفداران این بازی تعامل برقرار کند و بازیکنان را راضی کند. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر عرضه شد.

به گفته شرکت سگا، تمام بازی‌هایی که قرار است در آینده عرضه شود، عناوین AAA خواهند بود که از چهارچوب سنتی بازی‌ها فراتر خواهد رفت و شکل جدیدی از بازی را معرفی می‌کند. این عناوین تا سال‌های آینده معرفی نخواهند شد اما اولین بازی این پروژه توانست جای خود را بین بازیکنان پیدا کند و با نقدهای مثبتی روبه‌رو شود.

مدیرعامل سگا اعلام کرده است که این شرکت یک هدف بلند مدت را دنبال می‌کند تا تبدیل به یکی از برترین سازندگان صنعت گیم شود. به همین دلیل سرمایه گذاری‌هایی در این زمینه انجام شده تا پروژه‌ای عظیم را برای کاربران سراسر جهان به نام ابربازی (Super Game)، تا پایان سال 2026 عرضه کند.

sega0.jpg
پروژه ابربازی سگا -

نام‌گذاری این پروژه توقع بازیکنان را به شدت بالا می‌برد و انتظار بازی‌های بسیار خوبی را از این شرکت دارند که توضیحات مدیرعامل سگا نیز به این توقع می‌افزاید. به گفته او، سازندگان به صورت روزانه در حال پیشرفت در این پروژه هستند و همانطور که از نام پروژه پیداست، بازی‌های در حال ساخت از دیگر عناوین بهتر خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد: ما سهامداران خود را به تماشای دستاورد این پروژه تشویق می‌کنیم تا نتیجه نهایی را ببینند. بازی بعدی این پروژه شامل یک اکوسیستم کامل و دارای تمام معیارهای جهانی برای یک بازی فوق‌العاده خواهد بود که تمام طرفداران را می‌تواند راضی کند.

البته ممکن است این ادعاها تنها برای راضی‌ کردن سهامداران باشد و نتیجه نهایی برعکس گفته‌ها، موفق به راضی کردن طرفداران نباشد اما باید منتظر نتیجه نهایی باشیم و بعد از انتشار بازی، به نقد آن بپردازیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر