تاخیر بازی و کاهش تعداد کارمندان در آخرین اخبار مربوط به یوبی‌سافت

Untitled-1.jpg

در آخرین گزارشات مربوط به شرکت فرانسوی یوبی‌سافت، یک بازی بزرگ که نام آن نامشخص مانده، تا سال آینده تاخیر خورده است. انتشار این بازی برای ماه اسفند 2024 اعلام شده بود اما همراه با تاخیرات، زمان انتشار آن بین فروردین 2024 تا اسفند 2025 قرار گرفته است. همچنین بازی Skull and Bones برای بار دیگر تاخیر خورد.

نام یا اطلاعاتی راجع به بازی بزرگ یوبی‌سافت منتشر نشده است؛ میتوان حدس زد که این بازی، Star Wars Outlaws یا نسخه بعدی Far Cry باشد اما برای اطمینان، باید منتظر اطلاعات رسمی از طرف یوبی‌سافت باشیم.

همچنین بازی مورد انتظار این شرکت به نام Skull and Bones، برای بار هفتم تاخیر خورد! این عنوان برای اولین بار در سال 2017 معرفی و از آن زمان، بارها با مشکلات فنی روبه‌رو شد و تیم سازنده مجبور به عقب انداختن زمان انتشار بازی شدند. این بازی تنها در سال جاری، 4 بار تاخیر خورد. هرچند که نسخه بتا این بازی برای پلیرها قابل تجربه است اما هنوز به صورت جهانی منتشر نشده و خبری از زمان رسمی انتشار آن در دسترس نیست.

ubisoft-games.jpg
-

شرکت یوبی‌سافت به دلیل برخورد با مشکلات مالی، در پی کاهش هزینه‌های خود بوده و به همین دلیل چندین بازی در دست توسعه خود را لغو و برخی دیگر را با تاخیر مواجه کرد. یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت برای کاهش هزینه‌ها، تعدیل نیرو بوده که موجب به کاهش 1300 نفر از تیم یوبی‌سافت شده. بعضی از افراد اخراج و بعضی دیگر به صورت داوطلبانه از این تیم بازی‌سازی جدا شدند.

یوبی‌سافت با وجود تاخیر عناوین این شرکت، لیستی از بازی‌های در دست توسعه خود منتشر و اعلام کرد که بازی‌هایی مانند XDefiant، به همراه Assassin’s Creed Nexus VR، Avatar: Frontiers of Pandora، Prince of Persia: The Lost Crown، نسخه موبایلی Rainbow Six و The Division Resurgence بدون هیچگونه تاخیری، در سال جاری عرضه می‌شوند.

بازی بعدی شرکت یوبی‌سافت، عنوان Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) و پس از آن، بازی رایگان چندنفره شوتر اول شخص XDefiant خواهد بود. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت با انتشار این بازی سعی در جبران شکست بازی hyper scape داشته باشد. هرچند که بازی hyper scape به دلیل پیچیدگی زیاد و کمبود پلیرها تنها بعد از گذشت 1 سال مجبور به خاموش‌ کردن سرورهای این بازی شدند اما ظاهرا طراحی بازی XDefiant موفق به کسب رضایت بازیکنان شده و در نسخه بتا با نظرات مثبت زیادی روبه‌رو شده است.

در صورت انتشار اخبار جدید راجع به تاخیر یا اطلاع از زمان رسمی عرضه بازی، آن را با شما در میان می‌گذاریم. با فیسیت همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر