حجم و زمان preload بازی RoboCop Rogue City در کنسول پلی‌استیشن 5 مشخص شد

Untitled-1.jpg

زمان انتشار بازی جدید RoboCop Rogue City، به همراه حجم مورد نیاز در کنسول پلی‌استیشن 5، پیش از عرضه رسمی در روزهای آینده مشخص شد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط پیج PlayStation Game Size در پلتفرم X (توییتر سابق)، مشخص شده است که حجم این بازی برای دارندگان کنسول PS5، نزدیک به 40 گیگ است. نسخه Alex Murphy این بازی در تاریخ 29 اکتبر (7 آبان) و نسخه استاندارد آن در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) قابل دانلود خواهد بود. البته دانلود این بازی به صورت preload (قابلیتی که کاربران می‌توانند بازی را پیش از عرضه رسمی دانلود کنند و هنگام انتشار به تجربه آن بپردازند) خواهد بود. این بازی برای اولین بار در سال 2021 معرفی شد و اولین تریلر آن، یک سال بعد منتشر شد. تریلر معرفی این بازی در پایین قرار داده شده.

در بازی RoboCop: Rogue City، شما در نقش یکی از برترین شخصیت‌های دنیای سینما به نام الکس مورفی، ملقب به پلیس آهنی، سعی در برقراری عدالت و کنترل هرج‌ و مرج در شهر دیترویت را به عهده دارید. قابلیت‌ها و قدرت‌های شما می‌تواند در طول بازی به‌روزرسانی شده و به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها، از جمله اسلحه معروف پلیس آهنی به نام Auto-9 دسترسی داشته باشید.

گشت‌وگذار و کاوش در مناطق باز، مقابله با دشمنان، بازجویی از مظنونین و حفظ نظم عمومی، بخشی از ویژگی‌های این بازی است که شما به عنوان یک افسر پلیس عهده‌دار آن هستید. تصمیم‌هایی که انتخاب می‌کنید، سرنوشت محل‌های مختلف شهر را تعیین می‌کند و نتیجه ماموریت شما را تغییر می‌دهد بنابراین باید مراقب تصمیم‌ها و نحوه برقراری عدالت خود باشید.

این بازی در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس قرار می‌گیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر