مقایسه عملکرد Alan Wake 2 در کنسول‌های مختلف (تماشا کنید)

Untitled-1.jpg

روز گذشته بازی Alan Wake 2 به صورت رسمی منتشر شد و همانطور که اعلام شده بود، تنها به صورت دیجیتال برای دارندگان کامپیوتر، Xbox ،PS5 سری X و S منتشر شد. در این مقاله نحوه عملکرد و گرافیک این بازی در کنسول‌های مختلف مقایسه شده.

پس از سال‌ها انتظار، بازی مورد انتظار شرکت رمدی، الن ویک 2 روز گذشته برای دارندگان کامپیوتر و کنسول منتشر شد. سیستم مورد نیاز این بازی، برای دارندگان کامپیوتر نسبتا بالا بود بنابراین قصد داریم گرافیک و عملکرد این بازی را با دیگر سیستم‌ها مقایسه کنیم. رمدی اعلام کرد که این بازی برای دارندگان کنسول بهینه‌سازی شده بنابراین باید انتظار عملکرد بسیار بالاتری در کامپیوتر نسبت به کنسول‌ها داشته باشیم. در روزهای گذشته حجم این بازی مشخص شد و سازندگان بازی در رابطه با نحوه عملکرد آن توضیحاتی دادند. بر اساس گفته‌های آن‌ها، بازیکنان نباید نگران عملکرد بازی در کنسول‌های مختلف باشند اما می‌خواهیم ببینیم که این بهینه‌سازی به چه صورت بوده و تفاوت گرافیک آن‌ها مخصوصا در کنسول ایکس‌باکس سری اس به چه صورت است.

یک کاربر فعال گیم در یوتیوب، ویدیو جدیدی را در کانال خود قرار داد و در آن به مقایسه گرافیک این بازی در کنسول‌های مختلف پرداخت. در این ویدیو می‌توان مشاهده کرد که نسخه PS5 و Xbox سری X، تقریبا عملکرد مشابه‌ای دارند. در بعضی از مواقع، ایکس‌باکس یک یا دو FPS بیشتر از پلی‌استیشن 5 ارائه می‌دهد و در بعضی از مواقع، کنسول پلی‌استیشن 5 توانایی ثابت نگه داشتن نرخ فریم، نزدیک به 60FPS را دارد. تقریبا می‌توان گفت که عملکرد هر دو کنسول تفاوت چندانی نسبت به یکدیگر ندارند اما مقایسه اصلی بر سر نحوه اجرا شدن بازی در کنسول ایکس‌باکس سری اس است که در ویدیو به نظر می‌رسد عملکرد آن بسیار راضی کنند است و تفاوت چندانی با پلی‌استیشن 5 یا سری ایکس ندارد. تفاوت عملکردها را می‌توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید و گرافیک کنسول‌ها را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

در این ویدیو عملکرد عالی این بازی در کامپیوتر را می‌توانید مشاهده کنید. بازی الن ویک 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته و می‌توانید هم‌اکنون به تجربه این بازی فوق‌العاده بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر