نسخه ریمیک Ark معرفی شد

Untitled-1.jpg

مدت زیادی از زمان انتشار تریلر معرفی بازی Ark 2 می‌گذرد و در حالی که طرفداران منتظر نسخه دوم این بازی، با هنرنمایی ون دیزل هستند، شرکت سازنده نسخه جدیدی از این بازی را معرفی کرد. ظاهرا این بازی با نام Ark: Survival Ascended معرفی شده است اما یک نسخه جداگانه نیست و تنها یک ریمیک از نسخه اول بازی برای کنسول Xbox سری S و X است.

چند سال پیش در مراسم Game Awards، نسخه دوم بازی Ark: Survival Evolved معرفی شد؛ اما از آن زمان خبر دیگری راجع به این بازی منتشر نشد. چندی بعد، خبری مربوط به زمان انتشار این عنوان اعلام شد که براساس آن، این بازی در سال 2023 منتشر می‌شود. با وجود انتشار نسخه ریمیک، احتمال عرضه نسخه دوم این بازی در سال 2023 پایین است. تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه ریمیک اعلام نشده و تنها به حالت coming soon قرار گرفته. پلتفرم‌های این بازی مشخص شده است و قرار است در کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس و ایکس و همچنین استیم در دسترس قرار بگیرد. هرچند که انتشار آن در پلی‌استیشن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما به نظر نمی‌رسد که این عنوان به یک بازی انحصاری ایکس‌باکس تبدیل شود.

در تریلر معرفی بازی، مکان‌ها و امکاناتی وجود دارد که بسیار به نسخه اول بازی شبیه است؛ یک الماس بر روی دست شخصیت اصلی، شلیک به دایناسورها و جست‌وجو در جزیره به همراه دیگر بازیکنان، برای پلیرهای قدیمی بسیار آشنا به نظر می‌رسد. برتری بزرگی که این بازی نسبت به نسخه اولیه دارد، افزایش گرافیک بازی است. هنگام معرفی این عنوان اعلام شد که تمام بازی از ابتدا به همراه قابلیت کراس‌پلی و آنریل‌ انجین 5 برای نسل بعدی سیستم‌ها ساخته شده.

استودیو Wildcard اعلام کرد که تغییراتی بزرگ نسبت به نسخه ابتدایی این بازی رخ داده که دو نمونه از این تغییرات، قابلیت کراس‌پلی و بازی با یکدیگر در پلتفرم‌های مختلف و تغییر دوم در نورپردازی‌های بازی است. همچنین تغییراتی در گیم‌پلی بازی رخ داده است که می‌تواند تجربه جدیدی برای بازیکنانی که از قبل به تجربه آن پرداختند باشد.

رابط کاربری بسیار کارآمدتر شده و قابلیت دید سوم شخص برای بازیکنان به‌روزرسانی شده. قابلیت‌های دیگری مانند پینگ‌ کردن یک مکان مشخص در نقشه و همچنین قابلیت مسیریابی حیوانات بهبود پیدا کرده که باعث می‌شود برعکس گذشته، مسیر را اشتباه نروند.

این بازی، شامل تمام DLC و نقشه‌های قابل خرید نسخه قبل هست و 11 نمونه حیوان جدید و محتوای داستانی جدید نیز به بازی اضافه شده.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر