حجم بازی Alan Wake 2 مشخص شد

Untitled-1.jpg

بازی Alan Wake 2 آخر این هفته، در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) منتشر می‌شود اما پیش از انتشار، حجم بازی در کنسول پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی مشخص شده است.

بازی جدید شرکت Remedy و نسخه جدید بازی فوق‌العاده Alan Wake، پس از سال‌ها ساخته شد و در هفته آینده به صورت عمومی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد؛ اما کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از فردا این بازی را دانلود و تجربه کنند. این بازی تنها دارای نسخه دیجیتال است و امکان خرید دیسک بازی وجود ندارد؛ به گفته شرکت رمدی، این اقدام به استودیو و ناشر اجازه می‌دهد تا قیمت این بازی را تا حدودی کنترل کنند.

سم لیک از استودیو رمدی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که به عنوان سازنده، فروش نسخه دیجیتال بازی زمان بیشتری برای بهبود عملکرد به سازندگان می‌دهد، زیرا کسانی که بازی را به صورت دیسک تهیه می‌کنند، نمی‌توانند پچ‌های منتشر شده برای بازی را اجرا کنند و تمام تلاش ما این است که بهترین نسخه از بازی را به پلیرها تقدیم کنیم.

srQ2VydYmua9b7TVjAiDKL.png
گیم‌پلی بازی Alan Wake 2 -

میزان حجم مورد نیاز برای دانلود نسخه اولیه این بازی در پلی‌استیشن 5، 80 گیگ اعلام شده است اما میزان حجم آن در دیگر پلتفرم‌ها هنوز مشخص نیست. در صفحه رسمی این بازی، مشخصات سیستم مورد نیاز برای کامپیوتر اعلام شده است که 90 گیگ فضای آزاد در هارد SSD نیاز دارد؛ بنابراین می‌توان به صورت رسمی اعلام کرد که حجم مورد نیاز برای نسخه کامپیوتر این بازی، 90 گیگابایت خواهد بود. فضای مورد نیاز در کنسول Xbox سری X نیز بین 80 تا 90 گیگ خواهد بود.

بازی الن ویک 2 به صورت دیجیتال، بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X و S منتشر خواهد شد و در تاریخ 5 آبان در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

بنابر گفته شرکت رمدی، این بازی برای کنسول‌ها بسیار بهینه شده اما چگونگی عملکرد این بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس سری X را باید مشاهده کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر