بهترین بازی‌های که قرار است در ماه اکتبر منتشر شود

Untitled-1.jpg

اکتبر امسال (ماه آبان)، بهترین ماه برای بازی‌های ویدیویی هست. تنها در طول 15 روز، بازی‌هایی مانند نسخه جدید Assassin’s Creed، نسخه جدید Forza Motorsport، بازی جدید Sonic، شماره دوم Spider-Man و بازی Super Mario منتشر می‌شود. هر کنسول یا سلیقه‌ای که داشته باشید، حداقل یک بازی برای شما در لیست وجود دارد.

سال 2023 سال بسیار خوب و مهمی برای تمام گیمرهاست؛ در این سال قرار است که بازی‌های بزرگی نظیر Lords of the Fallen، ریمستر Metal Gear Solid، The Lord of the Rings: Return to Moria و... منتشر شود. در این مقاله 5 تا از بهترین بازی‌هایی که در ماه اکتبر 2023 عرضه می‌شوند را با هم بررسی کنیم.

1- Assassin’s Creed Mirage

تاریخ انتشار: 5 اکتبر (13 مهر)

پلتفرم‌ها: PS5، PS4، Xbox series X/S و pc

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های اساسینز کرید بودید و در مقطعی این بازی را رها کردید، اکنون فرصت مناسبی برای تجربه دوباره این سری بازی است. برعکس نسخه‌های آخر این بازی مانند Origins، Odyssey یا Valhalla، این بازی تمرکز اصلی خود را مانند نسخه‌های اولیه بر روی مخفی کاری و پارکور گذاشته است. شخصیت اصلی این بازی، بسیم ابن اسحاق نام دارد و داستان بازی در دهه نهم میلادی شهر بغداد روایت می‌شود. این شخصیت که در نسخه Valhalla نیز معرفی شد، مانند بقیه اساسین‌ها با گروه تمپلار مبارزه می‌کند و سعی در شکست آن‌ها دارد.

2- Forza Motorsport

تاریخ انتشار: 10 اکتبر (18 مهر)

پلتفرم‌ها: Xbox Series X/S و PC

بازی Forza Motorsport، آخرین شماره منتشر شده از سری بازی شبیه‌ساز مسابقات ریسینگ است. قبل از این نسخه، آخرین بازی ساخته شده در این سبک به اسم Forza Motorsport 7 توسط شرکت Turn 10 Studios در سال 2017 ساخته شد. این نسخه باید به عنوان هشتمین شماره از این سری بازی نام‌گذاری شود؛ اما نام این بازی عددی ندارد چراکه این بازی بیشتر یک ریبوت محسوب می‌شود. همانند شماره‌‎های قبلی، در این بازی نیز بازیکنان برای برنده شدن در مسابقات و جمع‌آوری ماشین‌های مختلف و ارتقاء آنها با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این بازی دو حالت تک نفره آفلاین و چند نفره آنلاین در دسترس است.

3- Marvel’s Spider-Man 2

تاریخ انتشار: 20 اکتبر (28 مهر)

پلتفرم: PS5

دنباله بازی Spider-Man و Miles Morales شرکت Insomniac Games قرار است که بزرگ‌تر و بهتر از نسخه‌های قبلی خود شود. یکی از قابلیت‌هایی که در این بازی دارید، تغییر بازیکن از پیتر پارکر به مایلز مورالز است. همچنین قابلیت گشت‌وگذار در دو محله بروکلین و کویینز در منهتن را دارید. قدرت‌های جدید، لباس‌های جدید و دشمن‌های جدید برای جنگیدن از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 است.

4- Super Mario Bros. Wonder

تاریخ انتشار: 20 اکتبر (28 مهر)

پلتفرم: Switch

بیش از یک دهه از انتشار آخرین بازی دو بعدی سوپر ماریو با نام New Super Mario Bros. U گذشته است اما بالاخره پس از سال‌ها انتظار طرفداران، نسخه جدید دو بعدی این بازی اعلام شد. در این بازی، ماریو به همراه دوستان خود به Flower Kingdom فرستاده می‌شوند؛ جایی که Bowser در آن تبدیل به یک قلعه پرنده غول پیکر شده است و آشوب زیادی به بار آورده است. در این بازی چند قدرت جدید به بازی اضافه شده است که می‌توانید در این راه از آنها کمک بگیرید.

5- Alan Wake 2

تاریخ انتشار: 27 اکتبر (5 آبان)

پلتفرم‌ها: PS5، Xbox Series X/S و PC

شرکت رمدی پس از موفقیت آخرین بازی خود به نام Control در سال 2019، اکنون به سراغ یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار خود یعنیAlan Wake رفته است. داستان این بازی 13 سال بعد از جریانات نسخه اول این بازی صورت می‌گیرد؛ جایی که نویسنده رمان در داستان خود به دام افتاده است. بازیکنان بین داستان‌های شخصیت اصلی یعنی الن ویک و یک مامور FBI به نام سگا اندرسون که برای تحقیق به واشنگتون فرستاده شده است، جا به جا می‌شوند و داستان را از طرف دو شخصیت دنبال می‌کنند.

بازی‌های زیادی در سال 2023 برای انتشار معرفی شده‌اند. ما سعی کردیم در این مقاله بهترین بازی‌های ماه اکتبر را به شما معرفی و زمان انتشار آنها را اعلام کنیم. اگر پلیر حرفه‌ای هستید به هیچ عنوان این بازی‌ها را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bgr.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر