تاریخ انتشار بازی BioShock 4 اعلام شد

Untitled-1.jpg

بازی BioShock 4 برای اولین بار در سال 2019 توسط شرکت 2K و Cloud Chamber (استودیو تازه تاسیس مرتبط با 2K)، بدون حضور کن لوین (سازنده سری بازی BioShock) معرفی شد، اما اعلام شد که توسعه این بازی به چند سال زمان نیاز دارد. اکنون چهارسال از زمان معرفی می‌گذرد و هنوز خبری از انتشار بازی نیست!

اولین نسخه از سری بازی BioShock در سال 2007 عرضه شد و طرفداران زیادی از سراسر جهان به خود جذب کرد. محبوبیت بیش از اندازه این عنوان، باعث شد تا شرکت سازنده به فکر ساخت نسخه دوم و سوم این سری بازی را اجرایی کند. در سال 2019، به واسطه یک توییت از طرف شرکت 2K، اعلام شد که نسخه چهارم این بازی محبوب در دست ساخت قرار دارد اما توسعه آن به چندین سال زمان نیاز دارد و از آن زمان به بعد هیچ خبری راجع به توسعه این بازی منتشر نشد. حال شایعات و خبرهایی منتشر شده است که می‌گوید توسعه این بازی به مشکل برخورده است.

آخرین به‌روزرسانی راجع به این خبر، توسط 2K یا Cloud Chamber منتشر نشده است که توسط Mack Sztaba، یک طراح در تیم Cloud Chamber، بر روی پروژه بایوشاک 4 کار می‌کند به دست آمده است. در سایت ArtStation (سایتی که طراحان می‌توانند آثار و رزومه خود را به اشتراک بگذارند)، قسمت تاریخ انتشار بازی، بایوشاک 4 را برای سال 2028 لیست کرده است که احتمال می‌رود اشاره به تاریخ انتشار بازی داشته باشد. اکنون تاریخ آن به 2023 تغییر پیدا کرده است اما قبل از به‌روزرسانی تاریخ، افرادی توانستند اطلاعات را به دست آورند.

oiknbif.jpg
تاریخ انتشار بازی bioshock 4 -

اگر تاریخ اولیه منتشر شده درست باشد، به این معناست که بازی به مشکلات زیادی برخورد کرده است و اکنون برای بار دوم، کار توسعه بازی را شروع کرده‌اند. اگر بازی در سال 2028 عرضه شود یعنی به مدت 9 سال این عنوان در دست توسعه بوده که نسبت به مدت زمان استاندارد ساخت یک بازی، مدت بسیار طولانی محسوب می‌شود. اگر بنا را براساس صحت خبر بگذاریم، یعنی 5 سال با عرضه این بازی فاصله داریم و احتمالا 2 یا 3 سال دیگر باید منتظر تریلر و ویدیوهای گیم‌پلی این بازی باشیم.

در حال حاضر شایعات و مستندات بسیار کمی برای این بازی در دسترس قرار دارد و ممکن است که سال 2028 یک اشتباه تایپی بوده باشد. به هر حال هنوز اطلاعاتی توسط 2K یا Cloud Chamber منتشر نشده است و آن‌ها به این خبر هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده‌اند.

در صورت انتشار اخبار جدیدی راجع به این بازی، خبر آن را در این سایت اعلام می‌کنیم. فیسیت را دنبال کنید تا از آخرین اخبار مرتبط با تکنولوژی و گیم مطلع شوید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: comicbook.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر