سرورهای بازی GT Sport Online خاموش می‌شوند

Untitled-1.jpg

بازی GT Sport Online، نسخه آنلاین سری بازی Gran Turismo، از 31 ژانویه 2024 دیگر پشتیبانی نخواهد شد؛ همچنین DLC و خریدهای درون برنامه‌ای آن به صورت کامل بسته می‌شود.

بازی GT Sport Online در سال 2017 توسط شرکت Polyphony Digital توسعه و سونی آن را از طریق پلی‌استور، برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. پشتیبانی آنلاین از این بازی به زودی متوقف و خریدهای درون برنامه‌ای آن از دسترس خارج می‌شود و دیگر قابل خرید نیستند. خریدهای درون برنامه‌ای شامل ماشین‌های جدید، بسته محتوای Scapes (قرار دادن ماشین دلخواه در مکان‌های مختلف و تبدیل آن به یک عکس) و چالش زمانی لوئیس همیلتون است. برای کسانی که این خریدها را قبل از 1 دسامبر انجام دهند، این محتوا حتی پس از پایان پشتیبانی نیز قابل دسترس خواهد بود.

سازندگان این بازی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کردند: پس از زمان مشخص شده، بازیکنان قادر به استفاده از سرویس‌های آنلاین مانند تعامل با دیگر پلیرها، لابی‌های آزاد و مد اسپورت (رقابت با دیگر بازیکنان در سرورهای رسمی)، همچنین قابلیت‌های دیگری نظیر انجمن‌های آنلاین نخواهند بود و تنها قابلیت آفلاین به علاوه خریدهای درون برنامه‌ای که از قبل انجام شده است در دسترس بازیکنان قرار خواهد بود. زمان اعمال این تغییرات 31 ژانویه 2024 خواهد بود.

GT-Sport-15large.jpg
گیم‌پلی بازی GT Sport Online -

به گفته شرکت سازنده و سونی، تیم توسعه قرار است تمام تمرکز خود را بر روی بهبود سرورها و سرویس‌دهی بهتر بازی Gran Turismo 7، بر روی هر دو کنسول PS4 و PS5 بگذارند.

بازی GT Sport Online در سال 2017 برای کنسول playstation 4 منتشر شد و در سال 2020 گزارشی از روند این بازی اعلام شد که در آن تعداد بازیکنان این عنوان را 8.2 میلیون نفر و تعداد مسابقه‌های انجام شده در این بازی را بیش از یک میلیارد اعلام کرد.

این بازی با وجود سادگی، بین تعداد زیادی از پلیرها مخصوصا طرفداران پلی‌استیشن محبوب بود. امیدواریم که یک نسخه دیگر تمام آنلاین از این بازی به زودی منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر